• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01705 - Шетел тілі: екі шетел тілі
B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 24 орын 2023 жыл - 23 орын «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КеАҚ, шет тілдер кафедрасы, филология факультеті 6В01705 "Шетел тілі: екі шетел тілі"білім беру бағдарламасын жүзеге асырады. 6В01705 "Шетел тілі: екі шетел тілі" білім беру бағдарламасының түлегі педагогикалық, эксперименталдық, зерттеу, ұйымдастыру, әкімшілік, әлеуметтік және педагогикалық, білім беру және технологиялық қызметті жүргізу үшін қажетті дағдылары мен біліктеріне ие. Университетте 6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы келесі бағыттарда жүзеге асырылады: - білім беру (педагогикалық): студенттердің басқа тілдік құзыреттілігін қалыптастыру үшін халықаралық стандарт деңгейін есепке ала отырып екі шетел тілінің мұғалімі ретінде; - эксперименталды-зерттеушілік: ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен танысу, басқа тілдердің озық тәжірибесімен танысу, оны жинақтау және оның нәтижелерін оқу процесіне енгізумен эксперимент жүргізу; - ұйымдастырушылық-әкімшілік: барлық деңгейлерде әртүрлі тілдерді оқытудың мазмұнын жоспарлау; білім беру процесін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін анықтау; тілдік құзыреттілікті сақтау сапасын басқару және бақылау; - әлеуметтік-педагогикалық: дамыған болашағы бар және ойлау қабілеті бар мультимәдени адамды қалыптастыру; - білім беру-технологиялық: ақпараттық сауаттылық; оқу үрдісінде заманауи технологияларды (соның ішінде шетел тілдерін мультимедиялық оқыту) зерделеу және пайдалану. Білім беру бағдарламасының бірегейлігі студенттерге "Бакалавриат 2+2" қос дипломды білім беру бағдарламасы бойынша және Корей Джионсанг ұлттық университеті,Яна Амос Каменский атындағы мемлекеттік жоғары кәсіби мектеп сияқты шетелдік жоғары оқу орындарында академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша оқуға мүмкіндік береді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
Мақсаты
Білім беру саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, өз кәсіби қызметі саласында міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге қабілетті және дайын, қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайларына барабар ден қоя отырып, екі шет тілінің мұғалімін қалыптастыру.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    «6В01705 – Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    - орта негізгі мектептің екі шет тілі мұғалімі: - ағылшын және неміс тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және қытай тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және түрік тілдерінің мұғалімі - мамандандырылған мектеп (шет тілдерін тереңдетіп оқытатын және бірқатар пәндерді шет тілінде оқытатын мектептер); - орта техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының екі шет тілінің мұғалімі.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6 (кіші деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
  • Кәсіби қызмет саласы
    6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры білім беру саласында өз кәсіби қызметін жүзеге асырады: - білім беру; - эксперименттік-зерттеу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбие; - оқу-технологиялық.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ұйымдары; - бастауыш, негізгі және бейіндік мектеп; - мамандандырылған мектеп; - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (колледж).
  • Кәсіби қызмет түрлері
    6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы түлектерінің кәсіби қызмет түрлері: түлектер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: - білім беру (педагогикалық): білім алушылардың шет тілді құзыреттілігін қалыптастыруға халықаралық-стандартты деңгейлік талаптарды ескере отырып, екі шет тілі мұғалімінің функцияларын орындау; - эксперименталды-зерттеушілік: ғылыми-әдістемелік әдебиетті оқу, шет тілді білім берудің озық тәжірибесімен танысу, оны жинақтау, оқу процесіне олардың нәтижелерін енгізумен эксперименттер жүргізу; - ұйымдастыру-басқару: әртүрлі деңгейлерде шет тілді білім берудің мазмұнын жоспарлау; Оқу-білім беру үдерісін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін анықтау; шет тілдік құзыреттіліктердің қалыптасу сапасының менеджменті және мониторингі; - әлеуметтік-педагогикалық: дамыған дүниетанымы мен ойлау қабілеті бар көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру; - оқу-тәрбиелік:
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.

2 модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау.

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.

3 модуль. Негізгі тілдік дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль пәндерінің мазмұны студенттердің негізгі шет тілі (ағылшын тілі) бойынша базалық білімді меңгеруіне ықпал етеді. Осы модульдің пәндерін оқығаннан кейін студенттер алған білімдерін жазбаша және ауызша қарым-қатынаста қолдануға, оқытылатын тілдің елінің шындығы мен ұлттық-мәдени ерекшеліктеріне баға беруге, өз пікірлерін дәлелдеуге және қорғауға мүмкіндік алады.

4 модуль. Мамандықтың педагогикалық негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль білім алушыларға оқытылатын мамандық бойынша базалық білім беретін пәндерден тұрады. Өндірістік және диплом алды іс-тәжірибе түрлері де Модульдің құрамдас бөлігі болып табылады. Модуль мазмұнын зерделеудің нәтижесі – студенттердің оқу-әдістемелік кешеннің талаптарына сәйкес жоспарлау, ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу, тәрбиелік және педагогикалық іс-әрекеттердің интеграцияланған нысандары мен технологияларын қолдану қабілеті. жалпы білім беретін мектептердің жағдайлары мен мүмкіндіктері берілген.

5 модуль. Мәдениетаралық коммуникация тілдері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

5-модуль екінші шет тілі (неміс, түрік, қытай) пәндерінен тұрады. Студенттер екінші шет тілінің өзінен басқа, екінші шет тілінің әдебиеті мен өлкетануын да оқиды. Студенттер өздерінің сезімдерін, ойларын және қажеттіліктерін білдіру үшін коммуникация тапсырмасына сәйкес вербалды құралдарды қолдана алады, шетел және екінші шетел/ана тілінің тілдік жүйесін ажырата алады.

6 модуль. Тіл теориясы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модульдің пәндерін оқу студенттерге тілдік бірліктерге грамматикалық, синтаксистік, морфологиялық, контекстік және этимологиялық талдаулар жүргізуге, әртүрлі салалардан алған білімдерін оқу үдерісіне кіріктіруге мүмкіндік береді.

7 модуль. Кәсіби бағытталған коммуникация

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль пәндерінің мақсаты студенттердің кәсіби коммуникативті жағдаят шеңберінде тілдік құралдарды меңгеруіне, білім беру мәселелерін түсінуге және шешуге қажетті ағылшын тілінде мамандандырылған ақпаратты іздеуге, талдауға және бағалауға мүмкіндік беру.