Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік«6В01705 – Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- орта негізгі мектептің екі шет тілі мұғалімі: - ағылшын және неміс тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және қытай тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және түрік тілдерінің мұғалімі - мамандандырылған мектеп (шет тілдерін тереңдетіп оқытатын және бірқатар пәндерді шет тілінде оқытатын мектептер); - орта техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының екі шет тілінің мұғалімі.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (кіші деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
-
Кәсіби қызмет саласы6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры білім беру саласында өз кәсіби қызметін жүзеге асырады: - білім беру; - эксперименттік-зерттеу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбие; - оқу-технологиялық.
-
Кәсіби қызмет нысаны- мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ұйымдары; - бастауыш, негізгі және бейіндік мектеп; - мамандандырылған мектеп; - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (колледж).
-
Кәсіби қызмет түрлері6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы түлектерінің кәсіби қызмет түрлері: түлектер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: - білім беру (педагогикалық): білім алушылардың шет тілді құзыреттілігін қалыптастыруға халықаралық-стандартты деңгейлік талаптарды ескере отырып, екі шет тілі мұғалімінің функцияларын орындау; - эксперименталды-зерттеушілік: ғылыми-әдістемелік әдебиетті оқу, шет тілді білім берудің озық тәжірибесімен танысу, оны жинақтау, оқу процесіне олардың нәтижелерін енгізумен эксперименттер жүргізу; - ұйымдастыру-басқару: әртүрлі деңгейлерде шет тілді білім берудің мазмұнын жоспарлау; Оқу-білім беру үдерісін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін анықтау; шет тілдік құзыреттіліктердің қалыптасу сапасының менеджменті және мониторингі; - әлеуметтік-педагогикалық: дамыған дүниетанымы мен ойлау қабілеті бар көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру; - оқу-тәрбиелік:
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік-мәдени, экономикалық, құқықтық және экологиялық аспектілер бойынша білім мен дағдыларды игереді, коммуникативті дағдыларды дамытады, қоғам дамуының заманауи тенденциялары жағдайында ақпараттық технологияларды қолданады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен критериалды бағалауды қолдану.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Алған білімдерін жазбаша және ауызша коммуникацияда қолдану, оқытылатын тіл елінің болмысы мен ұлттық - мәдени ерекшеліктерін бағалау, өз пікірін дәлелдеу және қорғау Тілдік бірліктерге грамматикалық, синтаксистік, морфологиялық, контекстік және этимологиялық талдау жүргізу, оқу процесінде түрлі салалардан алған білімдерін біріктіру.Кәсіби коммуникативтік жағдай шеңберінде тілдік құралдарды меңгеру, оқу міндеттерін түсіну және шешу үшін қажетті ағылшын тілінің тілдік құбылыстарын талдау және бағалауды жүзеге асыру
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Жалпы орта білім беретін мектептердің берілген шарттары мен мүмкіндіктеріне сәйкес ғылыми - зерттеу, оқу және педагогикалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру үшін интеграцияланған нысандар мен технологияларды қолданады. қушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен критериалды бағалауды қолданады
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Өз сезімдерін, ойлары мен қажеттіліктерін білдіру үшін қарым-қатынас міндетіне сәйкес тілдік құралдарды қолдану, шет және екінші шет тілі /ана тілдерінің тілдік жүйесін ажыратады. Екінші шет тіліндегі мәтіндерге тән мәдени ерекшеліктерді, стильдер мен нормаларды ескере отырып, мәтіндерге талдау жүргізеді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Алған білімдерін жазбаша және ауызша коммуникацияда қолдану, оқытылатын тіл елінің болмысы мен ұлттық - мәдени ерекшеліктерін бағалау, өз пікірін дәлелдеу және қорғайды Тілдік бірліктерге грамматикалық, синтаксистік, морфологиялық, контекстік және этимологиялық талдау жүргізу, оқу процесінде түрлі салалардан алған білімдерін біріктіреді Кәсіби коммуникативтік жағдай шеңберінде тілдік құралдарды меңгеру, оқу міндеттерін түсіну және шешу үшін қажетті ағылшын тілінің тілдік құбылыстарын талдау және бағалауды жүзеге асырады ON8 Кәсіби коммуникативтік жағдай шеңберінде тілдік құралдарды меңгеру, оқу міндеттерін түсіну және шешу үшін қажетті ағылшын тілінің тілдік құбылыстарын талдау және бағалауды жүзеге асыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тілдік бірліктерге грамматикалық, синтаксистік, морфологиялық, контекстік және этимологиялық талдау жүргізу, оқу процесінде түрлі салалардан алған білімдерін біріктіреді Коммуникативтік нормалар мен тәжірибелер контексті шеңберінде шет тіліндегі аутентті материалдарға талдау жүргізеді. Академиялық дискурстың стилистикалық және жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес хабарламалар жасайды