Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік«6В01705 – Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- орта негізгі мектептің екі шет тілі мұғалімі: - ағылшын және неміс тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және қытай тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және түрік тілдерінің мұғалімі - мамандандырылған мектеп (шет тілдерін тереңдетіп оқытатын және бірқатар пәндерді шет тілінде оқытатын мектептер); - орта техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының екі шет тілінің мұғалімі.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (кіші деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
-
Кәсіби қызмет саласы6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры білім беру саласында өз кәсіби қызметін жүзеге асырады: - білім беру; - эксперименттік-зерттеу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбие; - оқу-технологиялық.
-
Кәсіби қызмет нысаны- мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ұйымдары; - бастауыш, негізгі және бейіндік мектеп; - мамандандырылған мектеп; - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (колледж).
-
Кәсіби қызмет түрлері6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы түлектерінің кәсіби қызмет түрлері: түлектер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: - білім беру (педагогикалық): білім алушылардың шет тілді құзыреттілігін қалыптастыруға халықаралық-стандартты деңгейлік талаптарды ескере отырып, екі шет тілі мұғалімінің функцияларын орындау; - эксперименталды-зерттеушілік: ғылыми-әдістемелік әдебиетті оқу, шет тілді білім берудің озық тәжірибесімен танысу, оны жинақтау, оқу процесіне олардың нәтижелерін енгізумен эксперименттер жүргізу; - ұйымдастыру-басқару: әртүрлі деңгейлерде шет тілді білім берудің мазмұнын жоспарлау; Оқу-білім беру үдерісін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін анықтау; шет тілдік құзыреттіліктердің қалыптасу сапасының менеджменті және мониторингі; - әлеуметтік-педагогикалық: дамыған дүниетанымы мен ойлау қабілеті бар көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру; - оқу-тәрбиелік:
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль пәндерінің мазмұны студенттердің негізгі шет тілі (ағылшын тілі) бойынша базалық білімді меңгеруіне ықпал етеді. Осы модульдің пәндерін оқығаннан кейін студенттер алған білімдерін жазбаша және ауызша қарым-қатынаста қолдануға, оқытылатын тілдің елінің шындығы мен ұлттық-мәдени ерекшеліктеріне баға беруге, өз пікірлерін дәлелдеуге және қорғауға мүмкіндік алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль білім алушыларға оқытылатын мамандық бойынша базалық білім беретін пәндерден тұрады. Өндірістік және диплом алды іс-тәжірибе түрлері де Модульдің құрамдас бөлігі болып табылады. Модуль мазмұнын зерделеудің нәтижесі – студенттердің оқу-әдістемелік кешеннің талаптарына сәйкес жоспарлау, ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу, тәрбиелік және педагогикалық іс-әрекеттердің интеграцияланған нысандары мен технологияларын қолдану қабілеті. жалпы білім беретін мектептердің жағдайлары мен мүмкіндіктері берілген.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
5-модуль екінші шет тілі (неміс, түрік, қытай) пәндерінен тұрады. Студенттер екінші шет тілінің өзінен басқа, екінші шет тілінің әдебиеті мен өлкетануын да оқиды. Студенттер өздерінің сезімдерін, ойларын және қажеттіліктерін білдіру үшін коммуникация тапсырмасына сәйкес вербалды құралдарды қолдана алады, шетел және екінші шетел/ана тілінің тілдік жүйесін ажырата алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модульдің пәндерін оқу студенттерге тілдік бірліктерге грамматикалық, синтаксистік, морфологиялық, контекстік және этимологиялық талдаулар жүргізуге, әртүрлі салалардан алған білімдерін оқу үдерісіне кіріктіруге мүмкіндік береді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль пәндерінің мақсаты студенттердің кәсіби коммуникативті жағдаят шеңберінде тілдік құралдарды меңгеруіне, білім беру мәселелерін түсінуге және шешуге қажетті ағылшын тілінде мамандандырылған ақпаратты іздеуге, талдауға және бағалауға мүмкіндік беру.