Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік«6В01703 – Орыс тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- Педагог. Орыс тілі және әдебиеті мұғалімі (орыс және орыс емес мектептерде оқыту). - Орта мектеп мұғалімі. - Колледждер мен басқа да ТжКБ ұйымдарының педагогтері (өндірістік оқыту шеберлері) - Қосымша білім беру педагогтері
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (кіші деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
-
Кәсіби қызмет саласы- білім беру; - ғылым; - мәдениет; - бұқаралық ақпарат құралдары; - баспа ісі.
-
Кәсіби қызмет нысаныжалпы білім беретін орта мектептер (орыс және орыс емес оқыту тілдерімен), арнайы орта мекемелер, кәсіптік мектептер, гимназиялар, лицейлер, колледждер, мәдени-ағарту мекемелері, бұқаралық ақпарат құралдары.
-
Кәсіби қызмет түрлерібілім беру (педагогикалық) - орта жалпы білім беретін мектептерде (орыс және орыс емес оқыту тілдерімен), орта кәсіптік білім беру ұйымдарында, кәсіптік мектептерде, сондай-ақ басқа да түрлер мен нысандардағы оқу орындарында, әртүрлі оқыту курстарында орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі ретінде; - әдістемелік - тәрбие - эксперименттік-зерттеу-Зерттеуші мұғалім ретінде, сондай-ақ әртүрлі қорлар мен жобалардың қызметкері ретінде; - ұйымдастырушылық-басқарушылық-мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда әртүрлі деңгейдегі басшы ретінде; – әлеуметтік-коммуникативтік-мұражай, кітапхана қызметкері, баспа редакторы, БАҚ қызметкері.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік-мәдени, экономикалық, құқықтық және экологиялық аспектілер бойынша білім мен дағдыларды игереді, коммуникативті дағдыларды дамытады, қоғам дамуының заманауи тенденциялары жағдайында ақпараттық технологияларды қолданады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Жеке, физиологиялық ескеріле отырып, оқытудың және критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану және оқушылардың психологиялық ерекшеліктері.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Мәдениетаралық ортада ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау, өз ниеттері мен қажеттіліктерін жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы әртүрлі жағдайларда қарым-қатынасқа қатысу тілдік пәндерді оқыту. Интеграцияланған мәдени көзқарас негізінде әлеуметтік - тарихи тәжірибе аясында әдеби және лингвистикалық құбылыстарды зерттеу. Ғылыми жобалау және оқытуға шығармашылық көзқарас арқылы білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Алға қойылған мақсаттарға жету үшін оқытудың ең тиімді әдістерін, тәсілдерін және дидактикалық құралдарын қолдану білім беру мақсаттары. Жеке, мета-пәндік және пәндік оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Дәстүрлі және озық тәсілдерге негізделген қазіргі орыс тілі саласындағы теориялық дайындықты көрсету. Тілдік бірліктерді талдау тәжірибесінде тіл жүйесінің деңгейлеріне сәйкес тіл теориясы бойынша лингвистикалық білімді қолдану. Алынған мәліметтерді қазіргі орыс тілі бойынша лингвистикалық теория саласында кәсіби бағдарланған аудиторияда да, білім алушылар аудиториясында да презентацияның әртүрлі нысандарында қолдану.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әдебиеттің рухани-адамгершілік және мәдени құндылықтарын және оның азаматтық пен патриотизмді қалыптастырудағы рөлін ашу; әдебиеттің өнер түрі ретіндегі ерекшелігін көрсету, шығарманы жазушының дәуірі мен өмірбаяны контекстінде талдау және түсіндіру.