Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7M01702 - Шетел тілі: екі шетел тілі білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміорта білім саласындағы шет тілдері мұғалімі; университеттер мен колледждерде шетел тілдерінің оқытушысы; білім беру жүйесіндегі басшылық лауазымдар (мектептер, колледждер, университеттер); Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің сарапшысы; ғылыми-зерттеу институттары мен университеттерде зерттеуші.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7 (кіші деңгейлер 7.1; 7.2)
-
Кәсіби қызмет саласы- орта білім - жоғары білім - ғылыми және педагогикалық қызмет.
-
Кәсіби қызмет нысаны- барлық үлгідегі орта білім беру ұйымдары және ведомстволық тиістіліктері; - техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары; - жоғары оқу орындары; - ғылыми-зерттеу институттары; - білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары - білім берудің уәкілетті және жергілікті атқарушы органдары.
-
Кәсіби қызмет түрлері- педагогикалық – ұйымдастырушылық - басқарушылық – ғылыми-зерттеу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Социолингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және кәсіби қызметте іргелі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдануға ықпал етеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім алушы ғылыми-педагогикалық қызметтің теориялық негіздерін, оқу процесін ғылыми ұйымдастыру принциптерін біледі; оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын, соның ішінде дидактикалық үлгілер мен оқыту әдістерін түсінеді; оқытудың мақсаттарын, мазмұнын және күтілетін нәтижелерін ескере отырып оқу процесін жоспарлайды және ұйымдастырады; заманауи педагогикалық талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар мен бағдарламаларды әзірлейді; педагогика және оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді, олардың нәтижелерін түсіндіреді және ресімдейді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Магистрант лингвопрагматиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын біледі: сөйлеу актісі, импликатура, пресуппозиция, прагматикалық ниет, контекст, сөйлеу этикеті және т.б.; коммуникативтік жағдаятқа, сөйлеушінің мақсаты мен мәдени нормаларына байланысты тілдік бірліктердің қызмет ету және қолдану ерекшеліктерін түсінеді; ана тілі мен үйренетін шет тілдерінің прагматикасындағы айырмашылықтарды, оның ішінде қарым-қатынастың мәдениетаралық аспектілерін біледі; прагматикалық және мәдени нормаларды ескере отырып, шет тілдерінде сөйлейтіндердің сөйлеу әрекетін талдайды; сөйлеушілердің коммуникативтік ниеттерін анықтайды және контекст негізінде мәлімдемелерді түсіндіреді; мәдениетаралық және тіларалық қарым-қатынастың тиімділігін арттыру үшін лингвопрагматикалық білімді қолданады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тіл білімінің қазіргі заманғы негізгі бағыттарын біледі: когнитивтік лингвистика, дискурс талдау, корпус лингвистика, әлеуметтік лингвистика, прагмалингвистика, функционалды грамматика және т.б.; қазіргі лингвистика ғылымында қолданылатын негізгі теориялық тәсілдер, әдістер мен концепцияларды түсінеді; лингвистикалық теориялардың басқа гуманитарлық және қолданбалы пәндермен (психология, әлеуметтану, философия, IT және т.б.) байланысын біледі; қазіргі лингвистикалық ұғымдар мен тәсілдерді сыни тұрғыдан талдайды; алған білімдерін әртүрлі теориялық парадигмалар шеңберінде тілдік құбылыстарды талдауға қолданады; нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін лингвистикалық әдістердің өзектілігін салыстырады және бағалайды.