Білім беру бағдарламалары
7M01702 - Шетел тілі: екі шетел тілі
М019 Шет тілдері педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
БбБ Атамекен рейтингіне қатыспады Бағдарламаның бірегейлігі Семей өңірінде екі шет тілін меңгерген магистрлерді даярлау бойынша осындай білім беру бағдарламаларының жоқтығында. Қазіргі уақытта бірнеше шет тілдерін оқыту әдістері мен білімдері бар, әртүрлі мәдениеттер өкілдері арасында тиімді қарым-қатынасты жүзеге асыру тәсілдерін білетін, әртүрлі стильдер мен жанрлардың ауызша және жазбаша мәтіндерін аударуға қабілетті жоғары білікті кадрларға қажеттілік бар. Бағдарлама тілді әлемді танудың, ойды қалыптастыру мен білдірудің, білімді сақтау мен ұйымдастырудың құралы ретінде қарастыратын тіл білімінің саласын білдіреді. Бұл саланы зерттеу пәні-тіларалық қарым-қатынасты, мәдениетаралық қарым-қатынасты, кәсіби байланыстарды лингвистикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру тәсілдері, сондай-ақ кәсіби педагогикалық міндеттерді шешу үшін заманауи технологияларды пайдалану тәсілдері. "Шет тілі: екі шет тілі" білім беру бағдарламасының магистрі педагогикалық, эксперименттік, зерттеу, ұйымдастыру, әкімшілік, әлеуметтік-педагогикалық, білім беру және технологиялық қызметті жүргізу үшін дайындалуы тиіс.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Мақсаты
Шетелдік білімінің жаңартылған парадигмасының талаптарына сәйкес жоғары білікті оқытушыларды, зерттеуші-әдіскерлерді дайындау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    7M01702 - Шетел тілі: екі шетел тілі білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    орта білім саласындағы шет тілдері мұғалімі; университеттер мен колледждерде шетел тілдерінің оқытушысы; білім беру жүйесіндегі басшылық лауазымдар (мектептер, колледждер, университеттер); Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің сарапшысы; ғылыми-зерттеу институттары мен университеттерде зерттеуші.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    7 (кіші деңгейлер 7.1; 7.2)
  • Кәсіби қызмет саласы
    - орта білім - жоғары білім - ғылыми және педагогикалық қызмет.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - барлық үлгідегі орта білім беру ұйымдары және ведомстволық тиістіліктері; - техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары; - жоғары оқу орындары; - ғылыми-зерттеу институттары; - білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары - білім берудің уәкілетті және жергілікті атқарушы органдары.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    - педагогикалық – ұйымдастырушылық - басқарушылық – ғылыми-зерттеу
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 1. Социолингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Социолингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және кәсіби қызметте іргелі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдануға ықпал етеді.

Модуль 2. Ғылыми-педагогикалық және әдістемелік қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы ғылыми-педагогикалық қызметтің теориялық негіздерін, оқу процесін ғылыми ұйымдастыру принциптерін біледі; оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын, соның ішінде дидактикалық үлгілер мен оқыту әдістерін түсінеді; оқытудың мақсаттарын, мазмұнын және күтілетін нәтижелерін ескере отырып оқу процесін жоспарлайды және ұйымдастырады; заманауи педагогикалық талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар мен бағдарламаларды әзірлейді; педагогика және оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді, олардың нәтижелерін түсіндіреді және ресімдейді.

Модуль 3. Шет тілдерінің лингвопрагматикалық аспектісі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Магистрант лингвопрагматиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын біледі: сөйлеу актісі, импликатура, пресуппозиция, прагматикалық ниет, контекст, сөйлеу этикеті және т.б.; коммуникативтік жағдаятқа, сөйлеушінің мақсаты мен мәдени нормаларына байланысты тілдік бірліктердің қызмет ету және қолдану ерекшеліктерін түсінеді; ана тілі мен үйренетін шет тілдерінің прагматикасындағы айырмашылықтарды, оның ішінде қарым-қатынастың мәдениетаралық аспектілерін біледі; прагматикалық және мәдени нормаларды ескере отырып, шет тілдерінде сөйлейтіндердің сөйлеу әрекетін талдайды; сөйлеушілердің коммуникативтік ниеттерін анықтайды және контекст негізінде мәлімдемелерді түсіндіреді; мәдениетаралық және тіларалық қарым-қатынастың тиімділігін арттыру үшін лингвопрагматикалық білімді қолданады.

Модуль 4. Қазіргі лингвистикалық бағыттар

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Тіл білімінің қазіргі заманғы негізгі бағыттарын біледі: когнитивтік лингвистика, дискурс талдау, корпус лингвистика, әлеуметтік лингвистика, прагмалингвистика, функционалды грамматика және т.б.; қазіргі лингвистика ғылымында қолданылатын негізгі теориялық тәсілдер, әдістер мен концепцияларды түсінеді; лингвистикалық теориялардың басқа гуманитарлық және қолданбалы пәндермен (психология, әлеуметтану, философия, IT және т.б.) байланысын біледі; қазіргі лингвистикалық ұғымдар мен тәсілдерді сыни тұрғыдан талдайды; алған білімдерін әртүрлі теориялық парадигмалар шеңберінде тілдік құбылыстарды талдауға қолданады; нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін лингвистикалық әдістердің өзектілігін салыстырады және бағалайды.