Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7м01101-Педагогика және психология білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміпедагог-психолог
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласыбілім беру жүйесі
-
Кәсіби қызмет нысаныбілім беру саласында: оқушыларды оқыту, тәрбиелеу, жеке-тұлғалық дамыту; әртүрлі үлгідегі және түрдегі білім беру мекемелерінде оқушыларды, педагогтер мен ата-аналарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; - Әлеуметтік салада: әр түрлі типтегі және түрдегі білім беру мекемелерінде балаларды, педагогтар мен ата-аналарды әлеуметтік қолдау; әр түрлі типтегі (толық емес, қолайсыз, алмастырушы) отбасылардан шыққан балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтендіру ; - Денсаулық сақтау саласында-оқушылардың денсаулығы, даму проблемалары бар балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтенуі; - мәдениет саласында-дарынды балаларды жеке-жеке дамыту, дарынды балалары бар отбасыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; - ғылыми-зерттеу институттары.
-
Кәсіби қызмет түрлері- ғылыми-зерттеу қызметі; - білім беру үрдісін ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу; -білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; - ұйымдастыру-басқару қызметі; - әлеуметтік педагогикалық қызмет; - мектептерде, педагогикалық колледждерде, қосымша білім беру ұйымдарындағы жоғары оқу орындарында білім беру қызметі.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру жүйесінің дамуындағы социолингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызметтің рөлін түсінеді. Жоғары білім берудің жай-күйі мен даму жолдарын анықтай алады. Көп мәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог құру, қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгерген, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті. Өзін-өзі таныстыру әдістерін, белгілі бір мақсаттарға қол жеткізу үшін бірлескен қызметті ұйымдастыру мақсатында оқушылармен белсенді өзара іс-қимыл техникасы мен тактикасын біледі, педагогикалық процесте өзара іс-қимыл тиімділігінің нәтижесін болжай және негіздей алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін анықтайды. Жеке тұлғаның психологиясы және оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері, педагогикалық қарым-қатынас, білім алушыларды білім беру процесіне нәтижелі тарту және жеке тұлғаға бағытталған білім беруді іске асыру үшін Психодиагностика негіздері туралы білімді меңгерген. Құрылымдардың жұмыс істеу және даму стратегиясын құруды, оны іске асыру жағдайларын ұйымдастыруды, нәтижеге қол жеткізу үшін жауапкершілікті көздейтін басқарушылық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгерген. Жоғары оқу орнында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгерген.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Жаңа ғылыми мәселелер мен міндеттерді шешуде креативті ойлауға және шығармашылықпен қарауға қабілетті. Аналитикалық, жоспарлы қызметке, болжауға, модельдеуді, экспериментті жүзеге асыруға қабілетті, жеке және ұжымдық ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын және олардың нәтижелерін практикада қолдана білу, ақпаратты жаңарту және өзектендіру қабілеттерін меңгерген. Ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіндіре, Математикалық талдау жүргізе және рәсімдей алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ғылыми зерттеу және кәсіби қызмет туралы тұтас және ғылыми негізделген тұжырымды көрсетеді.