Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6B03102 «Психология» білім беру бағдарламасы бойынша әлеуметтік білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПсихолог (біліктілік деңгей анықтамасы бойынша 17.04.2013 ж. басшылардың, мамандардың және басқа да қызметкерлердің біліктілік анықтамалығы)
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласыБілім беру саласындағы әлеуметтік білім бакалавры Психология білім беру, ғылым және тәжірибелік психология саласында кәсіби қызметін жүзеге асырады.
-
Кәсіби қызмет нысаны- медициналық мекеме; - психологиялық орталық; - банк қызметі; - құқық қорғау органдары; - әскери бөлімдер - негізгі жәнекәсіптік мектептер; - арнайы мектептер; - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру
-
Кәсіби қызмет түрлері- адами факторды зерттеудің ғылыми бағдарламаларында психологиялық жұмысты жоспарлауды қамтамасыз ету; - адами ресурстарды басқару, өндірісжәне бизнес процестерінде психологиялық және әлеуметтік-психологиялық факторларды талдауды жетілдіру, кадрларды аттестациялау, кәсіптік бағдарлау және іріктеуді психиатриялық қолдау; - психологиялық зерттеулерді жетілдіру және оқыту мен білім беру үдерістерін қолдау; - психологиялық алдын алу және түзету мәселелерінің кең ауқымы бойынша психологиялық кеңес беру; - құқық қорғау және әскери қызмет саласындағы психологиялық жұмысты жетілдіру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік және мәдени құбылыстарды талдау және түсіндіру, қоғамдық өмірдің әртүрлі аспектілері арасындағы қатынастарды түсіну, көптілді және көпмәдениетті ортада тиімді қарым-қатынас жасау мақсатында шет тілді білім беру процесінде студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру, әлеуметтік - мәдени, экономикалық - құқықтық, экологиялық білімдерін көрсету
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Психологтың қалыптасқан дүниетанымын кәсіби қызметке дайындықтың негізі ретінде көрсету, психикалық және жеке құрылымдардың табиғатын ашатын негізгі психологиялық теорияларды салыстыру, психикалық даму заңдылықтарының ерекшеліктерін, психикалық белсенділік процестерінің динамикасын түсіну, танымдық процестердің ауқымын, сондай-ақ тұлғаның барлық мүмкін мінез-құлық көріністерін ажырату.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бір жас кезеңінен екіншісіне өтудің психологиялық проблемаларының кең спектрін бағдарлау, клиентке психологиялық көмекке сұранысты тұжырымдауға көмектесу, жас ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық жұмысының ерекшелігі туралы қорытынды жасау негізгі психологиялық теорияларды Тарихи ретроспективада және перспективада салыстыру, психологиялық орта субъектілерінің бірлескен жанжалсыз іс-әрекетін және тұлғааралық өзара әрекеттесуін ұйымдастыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Клиентпен психологиялық байланыс орнату және оны кеңес беру процесінде қолдау, психикалық іс-әрекеттің нормалары мен патологияларының критерийлерін және олардың көріністерін тану, клиентке психологиялық көмекке сұранысты қалыптастыруға көмектесу, оқыту мен тәрбиелеудің, әлеуметтенудің және тұлғаның дамуының тиімділігін болжау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Этногумастикалық дүниетаным және психикалық денсаулық арқылы тұлғалық әлеуетті өзін-өзі жүзеге асыруға қалыптасқан доминанттарды көрсету, тұлғааралық өзара іс-қимыл процесінде бірлескен қызметті ұйымдастыру, мәдени нормалар мен құндылықтар туралы ақпаратты синтездеу, практикалық жағдайларда мәдени және әлеуметтік айырмашылықтар туралы білімді қолдану.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Психологтың кәсіби қызметіне қажетті негізгі психологиялық білімдер, дағдылар мен дағдылар жүйесін қолдану, мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын көрсету, кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен және сапалы орындау, кәсіби этика принциптерін сақтау, практикалық психологияның әртүрлі салаларында жұмыс істеуге дайындығын ескере отырып, психологтың арнайы мекемелердегі қызметін бағалау, психодиагностика және суицидтің алдын алу және аутодеструктивті мінез-құлық.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Психологиялық зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі ғылыми технологияларымен жұмыс істеу, зерттеу нәтижелерінің сенімділігі мен дұрыстығын бағалау, деректерді жинау әдістерін, құралдары мен процедураларын таңдауды қоса алғанда, зерттеу дизайнын жасау, психологиялық зерттеуді сүйемелдеу, адамның немесе топтың психологиялық жағдайын талдау және бағалау, психологтың жұмыс тәжірибесінде заманауи психотехниканы қолдану.