Білім беру бағдарламалары
6B01402 - Музыкалық білім
B006 Музыка мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 13 орын 2023 жыл - 1 орын 2024 жыл - 1 орын "Шәкәрім университеті" КеАҚ, Білім беру жоғары мектебі "Өнер" кафедрасының "6В01402 - Музыкалық білім" білім беру бағдарламасы жүзеге асырады, оқу нәтижелерін және алынған құзіреттерді, білім беру бағдарламасын құрайтын модульдердің сипаттамасын, тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтамасыз ететін оқу-әдістемелік материалдар бойынша Білім беру бағдарламасы осы саладағы түлектердің мақсатты көрсеткіштерін, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, моделін реттейді.Білім беру бағдарламасы бойынша білім алушылар музыка өнері саласындағы міндетті және қосымша білім беру саласындағы Педагогикалық қызметті өткізуге дайындалады. Білім алушыларға екі аспапта ойнауды, дауыс қоюды, дирижерлауды, ансамбльдік орындауды үйретуден басқа, қазіргі заманғы пәндерді: продюсерліктің және арт-менеджменттің негіздерін, музыкалық редакторда әндердің аранжировкаларын жасауды, цифрлық білім беру ресурстарын жасауды, музыкалық терапия негіздерін зерделеуді, музыкалық шығармаларды жазуды, импровизациялауды және аранжирлеуді оқыту ұсынылатын болады. "Музыкалық білім" білім беру бағдарламасы бойынша 2 педагогика ғылымдарының кандидаты, 1 ҚР Еңбек сіңірген мәдениет қайраткері, 1 ҚР мәдениет саласының үздігі, 6 педагогика ғылымдарының магистрі, халықаралық және республикалық конкурстардың лауреаттары жұмыс істейді. Дыбыс жазу зертханасына арналған аппаратура, Т.Рахимов атындағы камералық зал, компьютерлік кабинет, музыка мұғалімдерін даярлауды жүзеге асыру үшін қажетті құрал-саймандар, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін дамыту мүмкіндіктері бар. Бағдарлама өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктерін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленді және білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесін білдіреді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Әр түрлі үлгідегі білім беру қызметін жүзеге асыру үшін қажетті сомаға білетін бакалаврларды дайындау оқу орындарында білімді, дағдылар мен машықтарды оларды іске асыруға қабілетті музыкалық педагогикалық қарастырады.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6B01402 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог (музыка мұғалімі, қосымша музыкалық білім беру жүйесіндегі пәндер бойынша мұғалім, Орта арнайы білім беру мекемелеріндегі музыкалық пәндер оқытушысы, мектепке дейінгі ұйымның музыкалық жетекшісі)
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    Білім
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Жалпы білім беретін мекемелер( мектептер, лицейлер, гимназиялар және т. б.); орта арнаулы, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары және қосымша музыкалық білім беру ұйымдарының барлық түрлері
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Білім беру Ұйымдастырушылық-басқарушылық Жобалау Оқу-технологиялық Тәжірибелік-зерттеу
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 Модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Әлеуметтік-мәдени, экономикалық, құқықтық және экологиялық аспектілер бойынша білім мен дағдыларды игереді, коммуникативті дағдыларды дамытады, қоғам дамуының заманауи тенденциялары жағдайында ақпараттық технологияларды қолданады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Психологиялық-педагогикалық даярлық психология мен педагогиканың негіздерін, оқушылардың жас ерекшеліктерін, балалармен және жасөспірімдермен өзара әрекеттесу қағидаттарын, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас пен эмпатия дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Бұл даярлықтың мақсаты – болашақ педагогтарды оқушының ішкі әлемін түсінуге, білім беру процесінде жеке ерекшеліктерін ескеруге және білім беру ортасында сенімді қарым-қатынас орната білуге үйрету.

3 Модуль. Теориялық және музыкатану дайындығы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Теориялық және музыкатану дайындығы — бұл музыканттар мен педагогтарды даярлаудағы маңызды бағыт, ол музыкалық тіл, стильдер, жанрлар мен формалар туралы терең білім қалыптастыруға бағытталған. Оған музыка теориясы, сольфеджио, гармония, музыкалық талдау және музыка тарихы кіреді. Бұл даярлық аналитикалық ойлау, есту қабілетін дамыту және музыкалық шығармаларды түсініп орындау мен ғылыми-зерттеу жұмыстарына қажетті қабілеттерді дамытады. 1.Музыкалық тіл, стильдер, жанрлар және формалар туралы терең түсінік 2.Музыка теориясы, сольфеджио, гармония және музыкалық талдау бойынша білім 3.Аналитикалық ойлау және есту қабілетін дамыту 4.Музыкалық шығармаларды интерпретациялау дағдылары 5.Саналы орындаушылық, оқытушылық және ғылыми қызметке дайындық

4 Модуль. Әдістемелік дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Әдістемелік даярлық — бұл болашақ педагогтардың оқу процесін тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеру процесі. Ол оқыту әдістері мен тәсілдерін, сабақ жоспарларын құрастыруды, оқу нәтижелерін бағалауды қамтиды. Мақсаты – кәсіби педагогикалық қызметке дайындықты және оқытушылық шеберлікті қалыптастыру. 1.Оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары 2.Оқыту әдістері мен тәсілдері туралы білім 3.Бағдарламалар мен сабақ жоспарларын құрастыру дағдылары 4.Оқытудың нәтижелерін бағалау қабілеті 5.Кәсіби педагогикалық қызметке дайындық 6.Оқытушылық шеберлікті жетілдіру дағдылары

5 Модуль. Музыкалық-аспаптық дайындығы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Музыкалық-аспаптық даярлық — бұл музыкалық аспапта ойнау техникасын меңгеруге, орындаушылық шеберлікті, музыкалық есту қабілетін, ырғақ сезімін және көркемдік бейнелілікті дамытуға бағытталған кәсіби оқыту бағыты. Оған жеке және ансамбльдік сабақтар, репертуармен жұмыс, сахналық тәжірибе және музыкалық шығармаларды интерпретациялау кіреді. Мақсаты – кәсіби орындаушы музыкантты қалыптастыру. 1.Музыкалық аспапта ойнау техникасын меңгеру 2.Орындаушылық дағдыларды, музыкалық есту қабілетін және ырғақ сезімін дамыту 3.Музыкалық шығармаларды интерпретациялау дағдылары 4.Репертуармен жұмыс жасау және сахналық тәжірибе алу дағдылары 5.Кәсіби орындаушылық қызметке дайындық

6 Модуль. Вокалдық-хор дайындығы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Вокалдық-хорлық даярлық — бұл вокалдық орындаушылық пен хорда ән айтуға үйретуге бағытталған дайындық, ол дауыс аппаратының жұмысын, музыкалық есту қабілетін, тыныс алу, дикция және көркемдік бейнелілік дағдыларын дамытады. Оған жеке вокал сабақтары, хордағы жұмыс, хор репертуарын меңгеру және дирижерлік негіздері кіреді. Мақсаты – жеке және ансамбльде ән айту, хордағы үйлесімділікті дамыту. Дұрыс тыныс алу және дикция техникасын меңгеру 2.Есту қабілеті мен музыкалық жадыны дамыту 3.Екі-үш дауысты шығармаларды оқу және орындау дағдылары 4.Әр түрлі тыныс алу және дыбыс шығару әдістерімен жұмыс істеу дағдылары 5.Көркем және эмоционалды орындау қабілеті 6.Ансамбльдік және хорлық ән айтуға дайындық