Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6B01402 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог (музыка мұғалімі, қосымша музыкалық білім беру жүйесіндегі пәндер бойынша мұғалім, Орта арнайы білім беру мекемелеріндегі музыкалық пәндер оқытушысы, мектепке дейінгі ұйымның музыкалық жетекшісі)
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласыБілім
-
Кәсіби қызмет нысаныЖалпы білім беретін мекемелер( мектептер, лицейлер, гимназиялар және т. б.); орта арнаулы, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары және қосымша музыкалық білім беру ұйымдарының барлық түрлері
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру Ұйымдастырушылық-басқарушылық Жобалау Оқу-технологиялық Тәжірибелік-зерттеу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік-мәдени, экономикалық, құқықтық және экологиялық аспектілер бойынша білім мен дағдыларды игереді, коммуникативті дағдыларды дамытады, қоғам дамуының заманауи тенденциялары жағдайында ақпараттық технологияларды қолданады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Психологиялық-педагогикалық даярлық психология мен педагогиканың негіздерін, оқушылардың жас ерекшеліктерін, балалармен және жасөспірімдермен өзара әрекеттесу қағидаттарын, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас пен эмпатия дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Бұл даярлықтың мақсаты – болашақ педагогтарды оқушының ішкі әлемін түсінуге, білім беру процесінде жеке ерекшеліктерін ескеруге және білім беру ортасында сенімді қарым-қатынас орната білуге үйрету.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Теориялық және музыкатану дайындығы — бұл музыканттар мен педагогтарды даярлаудағы маңызды бағыт, ол музыкалық тіл, стильдер, жанрлар мен формалар туралы терең білім қалыптастыруға бағытталған. Оған музыка теориясы, сольфеджио, гармония, музыкалық талдау және музыка тарихы кіреді. Бұл даярлық аналитикалық ойлау, есту қабілетін дамыту және музыкалық шығармаларды түсініп орындау мен ғылыми-зерттеу жұмыстарына қажетті қабілеттерді дамытады. 1.Музыкалық тіл, стильдер, жанрлар және формалар туралы терең түсінік 2.Музыка теориясы, сольфеджио, гармония және музыкалық талдау бойынша білім 3.Аналитикалық ойлау және есту қабілетін дамыту 4.Музыкалық шығармаларды интерпретациялау дағдылары 5.Саналы орындаушылық, оқытушылық және ғылыми қызметке дайындық
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әдістемелік даярлық — бұл болашақ педагогтардың оқу процесін тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеру процесі. Ол оқыту әдістері мен тәсілдерін, сабақ жоспарларын құрастыруды, оқу нәтижелерін бағалауды қамтиды. Мақсаты – кәсіби педагогикалық қызметке дайындықты және оқытушылық шеберлікті қалыптастыру. 1.Оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары 2.Оқыту әдістері мен тәсілдері туралы білім 3.Бағдарламалар мен сабақ жоспарларын құрастыру дағдылары 4.Оқытудың нәтижелерін бағалау қабілеті 5.Кәсіби педагогикалық қызметке дайындық 6.Оқытушылық шеберлікті жетілдіру дағдылары
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Музыкалық-аспаптық даярлық — бұл музыкалық аспапта ойнау техникасын меңгеруге, орындаушылық шеберлікті, музыкалық есту қабілетін, ырғақ сезімін және көркемдік бейнелілікті дамытуға бағытталған кәсіби оқыту бағыты. Оған жеке және ансамбльдік сабақтар, репертуармен жұмыс, сахналық тәжірибе және музыкалық шығармаларды интерпретациялау кіреді. Мақсаты – кәсіби орындаушы музыкантты қалыптастыру. 1.Музыкалық аспапта ойнау техникасын меңгеру 2.Орындаушылық дағдыларды, музыкалық есту қабілетін және ырғақ сезімін дамыту 3.Музыкалық шығармаларды интерпретациялау дағдылары 4.Репертуармен жұмыс жасау және сахналық тәжірибе алу дағдылары 5.Кәсіби орындаушылық қызметке дайындық
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Вокалдық-хорлық даярлық — бұл вокалдық орындаушылық пен хорда ән айтуға үйретуге бағытталған дайындық, ол дауыс аппаратының жұмысын, музыкалық есту қабілетін, тыныс алу, дикция және көркемдік бейнелілік дағдыларын дамытады. Оған жеке вокал сабақтары, хордағы жұмыс, хор репертуарын меңгеру және дирижерлік негіздері кіреді. Мақсаты – жеке және ансамбльде ән айту, хордағы үйлесімділікті дамыту. Дұрыс тыныс алу және дикция техникасын меңгеру 2.Есту қабілеті мен музыкалық жадыны дамыту 3.Екі-үш дауысты шығармаларды оқу және орындау дағдылары 4.Әр түрлі тыныс алу және дыбыс шығару әдістерімен жұмыс істеу дағдылары 5.Көркем және эмоционалды орындау қабілеті 6.Ансамбльдік және хорлық ән айтуға дайындық