Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6B01402 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог (музыка мұғалімі, қосымша музыкалық білім беру жүйесіндегі пәндер бойынша мұғалім, Орта арнайы білім беру мекемелеріндегі музыкалық пәндер оқытушысы, мектепке дейінгі ұйымның музыкалық жетекшісі)
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласыБілім
-
Кәсіби қызмет нысаныЖалпы білім беретін мекемелер( мектептер, лицейлер, гимназиялар және т. б.); орта арнаулы, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары және қосымша музыкалық білім беру ұйымдарының барлық түрлері
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру Ұйымдастырушылық-басқарушылық Жобалау Оқу-технологиялық Тәжірибелік-зерттеу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Қоршаған шындықта болатын процестер мен құбылыстар туралы тұтас түсінікке ие болыңыз. Танымның заманауи ғылыми әдістерінің мүмкіндіктерін түсіну және оларды кәсіби қызметте қолдана білу. Еркін және сыни ойлауды дамыту қабілеті.Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласындағы негізгі ілімдерді білу. Қоғамның әлеуметтік маңызды мәселелерін талдай және бағалай білу, кәсіби қызметте ғылым әдістерін қолдана білу. Адам тәжірибесі мен білімінің алуан түрлері туралы, ойлау табиғаты туралы, ақиқат пен жаңылыстың, білім мен сенімнің арақатынасы туралы, бұрынғы тарихи дәуірлер мен қазіргі қоғамдағы білімнің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы идеяларды алу. Ақпараттық технологияларды меңгеру, ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істеу; қажетті ақпаратты өз бетінше іздей, талдай және таңдай білу, оны ұйымдастыра, түрлендіре, сақтай және бере білу.Шетелдік ортада кәсіби қызметті жүргізуге қабілетті болу. Қазақ (орыс) тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру, пән бойынша сауатты есептерді, күнтізбелік және сабақ жоспарларын, сыныптан тыс музыкалық жұмысты және басқа да қажетті мәтіндік материалдарды жасай білу. Шет тілінің лексикасы мен тілдік ерекшеліктерін игеру және шет тілінде коммуникативтік-функционалдық байланыстар мен дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ Оқытылатын тіл елінің тілдік және мәдени ерекшеліктерін түсіну. Оқу ортасында жұмыс істейтін тілдерді білу, академиялық және оқу мақсаттары үшін қолдану. Дене белсенділігін көрсету, дененің жай-күйіне қамқорлық жасау.. Сабақ жоспарларын құру кезінде жаңа қазақ жазуын қолдану. Қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармашылығын бағалау. Қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармашылығын бағалау үшін негізгі ұғымдық аппаратты қалыптастыру..Бақыланатын сабақтарға талдау жүргізу. Музыкалық қабілеттерге диагностика жүргізу. Атқарылған жұмыс туралы есеп жасау. Тәжірибе барысында өз жұмысының сапасы туралы сыни пікірлер айту. Педагогикалық практика қорытындылары бойынша есеп жасау, жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерінің жұмысын бақылау бойынша өз қызметін бағалау
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру технологиялары мен дидактикалық оқыту құралдарын білу. Педагогикалық жағдайды басқару. Өмірлік мысалдармен жұмыс жасаңыз. Болып жатқан процестерді сипаттау және бағалау. Оқушылардың жұмысын тексеру және бағалау. Құрылымдау сабақ жоспары. Құзыреттіліктерді қалыптастыру және қалыптастыру. Сұрақтардың, тапсырмалардың нұсқаларын жасаңыз. Педагогикалық, ғылыми-зерттеу және оқу-тәрбие жұмыстарын өз бетінше жоспарлау және жүзеге асыру. Болашақ мамандықтың әлеуметтік маңыздылығы мен даму тарихын білу, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін мотивацияны меңгеру.Білім алушылардың әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру. Әр түрлі жастағы балалармен қарым-қатынас психологиясын және этикасын білу; Қорытындыларды дәлелдеу және ақпаратты сауатты пайдалану; Өз жұмысын және ұжымның/топтың/команданың басқа мүшелерінің жұмысын бағалау. Оқушылар мен спортшыларға жүктемені дұрыс ұйымдастыру, олардың жасы мен физикалық деректері үшін оңтайлы; Оқушының денсаулығын нығайтуға және үйлесімді дамытуға бағытталған оқу бағдарламасын ұйымдастыру. Ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істей білу. Инклюзивті білім берудің қоғамдағы рөлін анықтау; инклюзивті білім берудегі оқу процесінің моделін сипаттау; инклюзивті білім берудің халықаралық және отандық нормативтік негіздерімен жұмыс жасау; инклюзивті білім беру жағдайында белгілі бір психологиялық-педагогикалық құбылыстардың маңыздылығын түсіндіру; мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың белгілі бір әдістері мен әдістерін қолдану бойынша ұсыныстар қалыптастыру; инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс әдістемесін Оқушылар ұжымымен жұмыс істеу дағдыларын игереді. Оқу – тәрбие процесін бақылауды үйрену, тәрбие жұмысының жоспарын, іс-шаралар жоспарын құру. Сыныптағы тәрбие жұмысының мазмұнының өзіндік нұсқасын ұсыну. Оқушыларға жағымды әсер ету жолдарын табу. Мектеп мұғалімдерінің жұмыс тәжірибесін зерттеу. Тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әрі қарай нотный мәтін. Орындалатын шығармалардағы мәнерлілік құралдарын анықтау. Музыкалық мәтінге талдау жасаңыз. Аспапта ойнау дағдыларын қалыптастыру Дыбыс шығару мәдениетін қалыптастыру. Бағдарлама туындыларының орындаушылық жоспарын әзірлеу. Орындау техникасының музыкалық өнердің тиісті түрімен, стилімен, жанрымен өзара байланысын көрсету, өскелең ұрпақтың жалпы мәдениетін қалыптастыруға үйрену, білім алушылардың эстетикалық және эмоционалдық саласын дамыту, музыкада көркемдік, музыкалық және жобалық қызметті жүзеге асыру білімін, іскерлігін, дағдыларын дамыту. Оқушылардың Аспаптық орындаушылық дағдыларын дамыту.Вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыру Музыкалық есту және музыкалық қабілеттерін дамыту. Әншілік мәдениетті қалыптастыру, мектепте вокалдық жұмысты жүзеге асыру-балаларды жеке ән айтуға үйрету, олардың вокалдық дағдыларын дамыту. Мектептегі сабақтарда балалардың ән мәдениетін қалыптастыру мүмкіндіктерін бағалау. Балаларға музыкалық өнер бейнелерінің ерекшеліктерін берудің тәсілдері мен тәсілдерін беру.Вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыру. Ұжымдық музыкаға қатысу қабілетін қалыптастыру. Музыкалық есту және музыкалық қабілеттерін дамыту. Хор шығармаларының орындалуын бағалау. Балаларды ансамбльде ән айтуға үйрету, олардың вокалдық-хор дағдыларын дамыту.Басқаруға көркемөнерпаз балалар ұжымымен кездесті. Хор ұпайларын талдау. Хор дирижерлау, хор шығармаларын орындау кезінде композиторлардың ниетін жеткізу мүмкіндіктерінің барлық арсеналын меңгеру. Шығармалардың көркем бейнесін ашудың ерекшеліктері туралы пікір Қосымша музыкалық аспапта музыкалық шығармаларды орындауды үйрену. Бағдарлама шығармаларының құрылымы мен мәнерлілік құралдарын талдау. Балаларда музыкалық экспрессивтілік құралдары арқылы әлемді тану тәсілдерін өз бетінше игеру қабілетін дамыту.Сүйемелдеуді қалыптастыру, ұжымдық музыка ойнауға қатысу. Жұмыс жоспарларының нұсқаларын ұсыну. Балаларды балалардың музыкалық аспаптарында ойнауға үйрету. Диссертация тақырыбы бойынша практикалық материалдарды жинау, өңдеу және қорытындылау. Дипломдық зерттеу тақырыбы бойынша статистикалық мәліметтер мен практикалық материалдарды талдау. Педагогикалық эксперимент жүргізу( қорытынды бақылау), алынған нәтижелерді статистикалық өңдеу. Эксперименттің анықтаушы тесттерін бағалау критерийлерін анықтау. Дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша қорытындылар, ұсыныстар мен ұсыныстар қалыптастыру
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Музыкалық білім беру тарихын білу. Балаларға Музыка туралы айта білу, әндерді орындау және музыканы тыңдау ережелерімен таныстыру. Мектептегі музыка сабағында әртүрлі іс-шараларды өткізу. Балаларды балалардың музыкалық аспаптарында ойнауға, ән айтуға, музыкаға – музыка техникасы мен әдістеріне үйрету., музыкалық өнер арқылы шығармашылық жобаларды құру әдістерін қолдану. Мектептегі оқу процесін модельдеу, балаларды музыкалық шығармалардың ең жақсы үлгілерімен таныстыру, балаларға шығармашылық идеяларды жеткізу үшін музыкалық өнердің экспрессивті құралдарын қолдануға үйрету. Музыканың басқа өнер түрлерімен байланысын көрсету. Шығармашылық жұмыстарды жасауда музыкалық өнердің мәнерлілік құралдарын, музыкалық өнердің түрлері, стильдері мен жанрлары туралы білімді қолдануға үйрету. Сабақтарды өткізуде қолданылатын технологияларды талдау. Балаларды өздерінің шығармашылық іс-әрекеттерінің процесі мен нәтижесін, музыканың адам өміріндегі рөлі мен маңыздылығын талдауға үйрету. Сабақтың, іс-шараның құрылымын ретке келтіру. Мерекелердің, іс-шаралардың сценарийлерін жасаңыз. Факультативтердің, үйірмелердің жұмысын жоспарлау. Балалардың дамуындағы музыка сабақтарының мүмкіндіктерін бағалау; балалардың музыкалық жұмыстарындағы ойлар, бейнелер мен идеялар; оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жасауға арналған мәнерлі құралдар; олардың шығармашылық қызметінің алынған Музыка сабақтарында қалыптастырушы бағалауды жүргізу. Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері мен технологияларын білу. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар, музыка сабағының қысқа мерзімді жоспарын құра білу. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану. Сабаққа анықталған критерийлерге тапсырмалар беріңіз. Ойлау дағдыларын дамыту деңгейлері бойынша мақсаттарды саралау-музыка сабақтарының жоспарлары мен мазмұнын жетілдіру. Экспрессивтіліктің музыкалық құралдары мен заманауи технологиялар арқылы балаларды әлемді тану тәсілдерін өз бетінше игеру қабілетін дамыту.. Акт меңгеру және оқу үрдісінде қолдану. Ақпаратты алу, өңдеу және сақтаудың негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру, оқу процесінде заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану қабілеті. Музыка сабақтарында қолданылатын әртүрлі компьютерлік бағдарламалардың мүмкіндіктерін бағалау. GOSO ұсынған негізгі компьютерлік музыкалық бағдарламаларды біліңіз және қолданыңыз: Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия. Әр түрлі көздерден ақпаратты синтездеу, идеяларды дамыту үшін АКТ, шығармашылық жұмыс жасау үшін әр түрлі өнер элементтері Музыка мұғалімі тұлғасының оқушылармен практикалық іс-әрекеті үшін психологиялық құндылықтарды түсіну; осы білімді алуға және олардың тиімділігін ғылыми негіздеуге бағытталған іс-шаралар жүйесін зерттеу; музыкалық психология негіздері, студент тұлғасының психикалық дамуы саласындағы білімді арттыру. Әдіснамалық талдаудың мәнін түсіну, музыкалық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін ғылыми негіздеудің бастапқы дағдыларын алу. Алған әдістемелік білімдері мен біліктері негізінде бітіруші біліктілік жұмысын орындау үшін практикалық білімі болуы тиіс. Музыкалық өнердің әсерінен психикалық процестердің дамуына сараптама жүргізу. Оқушылар ұжымымен жұмыс істеу дағдыларын игеру. Оқу процесін бақылауды үйрену. Музыка сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды өткізу, оқушылар ұжымымен жұмыс істеу дағдыларын игеру. Музыкалық өнердің мәнерлі құралдары, музыканың стильдері мен жанрларының шығу тарихы туралы білімдерін жеткізу, балаларды әлемдік және ұлттық музыкалық өнердің жауһарларымен таныстыру. Кәсіби қасиеттерді қалыптастырудағы тәжірибенің маңыздылығын бағалау. Бақыланатын сабақтарға талдау жүргізу, музыкалық қабілеттерін диагностикалау, атқарылған жұмыс туралы есеп жасау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Музыкалық матаның құрылу заңдылықтарын біліңіз. Музыкалық құлақты, ырғақ сезімін, гармоникалық естуді дамыту. Музыкалық сөйлеу элементтерінің интонациясының тазалығын, ырғақты дәлдікті қалыптастыру. Музыкалық мәтіндегі музыкалық сөйлеу элементтеріне талдау жасаңыз. Балаларға қарапайым шығармалар, импровизациялар, шығармашылық жобалар жасау үшін жеке және ансамбльде ән айту, музыкалық аспаптарда ойнау кезінде сезімдерді, көңіл-күйді жеткізу үшін музыкалық сауаттылықтың негіздерін беру, балаларға Музыка туралы негізгі білімдерін беру, балалардың музыканың адам өміріндегі рөлі туралы түсініктерін дамыту. .Музыкалық шығармалардың құрылымын талдау. Музыкалық матаның құрылымын, ерекшеліктерін ажырата білу. Әуендерге сүйемелдеу жасаңыз. Полифониялық жазудың ерекшеліктерін біліңіз. Фугеттаны құрастырыңыз. Музыкалық өнердің негізгі ерекшеліктерін білу. Әуендерге үйлесімді сүйемелдеу жасай білу. Қолданылған гармоникалық құралдар тұрғысынан музыкалық мәтінді талдай білу. Полифониялық туындыларды орындау және талдау саласында базалық білімі болуы тиіс. Полифониялық және гомофониялық гармоникалық шығармаларды талдаңыз. Музыкалық шығармалардың көркем образдарын жеткізу құралдары туралы пікір білдіру. Музыкалық өнердің әртүрлі құралдарымен шығармашылық ойды жеткізу ерекшеліктерін көрсету, музыкалық шығармалардағы шығармашылық идеялар мен идеяларды талдауға үйрету.Музыкалық өнердің даму тарихын білу. Дамыған музыкалық талғамға ие болыңыз. Музыканы сүю және түсіну. Әлемдік музыка мәдениетінің үздік туындыларын білу. Музыка сабақтарында музыкалық өнер туралы білімдерін қолдану – Балаларды танымал орындаушылармен және музыкалық шығармалардың үздік үлгілерімен, музыканың негізгі түрлерімен, жанрларымен, стилдерімен таныстыру, өнердің стильдері мен бағыттарының тарихи дәуірмен, қазақ халқының және әлемнің басқа да халықтарының дәстүрлі музыкасымен байланысы, халықтық және симфониялық оркестрлердің музыкалық аспаптарының жіктелуін, хор мен оркестрлердің түрлерін беру, балаларға әлем халықтарының мәдениетіндегі музыкалық өнер туындыларының маңызын көрсету, композиторлық шығармашылықтағы халық музыкасының негізгі рөлін ашу, оқушылардың, әр түрлі халықтардың әдет-ғұрпы, мәдениеті. Музыка сабақтарын өткізу үшін музыкалық өнер туындыларын таңдау. Оқушыларға музыкалық өнер туралы білім берудің өзіндік нұсқасын ұсыну. Тыңдалған музыка туралы сыни пікірлер айту. Зерттелген шығармаларды музыка сабақтарының мазмұнына қосу мүмкіндігін бағалау. Балаларға музыкалық шығармалардың ниетін, бейнелері мен идеяларын, олардың көркемдік және эстетикалық құндылығын бағалауға көмектесу. Дәстүрлі қазақ музыкасы мен әлем халықтарының музыкасының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, музыкалық өнердің стильдерін, жанрларын, халық және симфониялық оркестрлердің музыкалық аспаптарының ерекшеліктерін талдау; зерттелетін музыканың адамгершілік-эстетикалық жағын бағалау. Хор ұжымының жұмысын басқару ерекшеліктерін білу. Хор ұжымымен жұмыс істеу әдістерін меңгеру, концерттік бағдарлама туындыларын таңдау, хор құрамына сүйене отырып аранжировкаларды орындау. Білім алушылар дайындаған хор аранжировкаларын бағалау. Кәсіби және оқу аранжировкаларын салыстыру, дыбыс сапасын жақсарту үшін перспективалық тәсілдерді анықтау аранжировокжәне симфониялық оркестрлердің музыкалық аспаптарының ерекшеліктерін талдау; зерттелетін музыканттың адамгершілік-эстетикалық жағдайын бағалау. Музыка сабақтарын, сыныптан тыс шараларды өткізу, педагогикалық жағдайларда сенімді әрекет ете білу, жұмыстың сапасы туралы пікір білдіру және оқу процесін жақсарту жолдарын табу. Музыкалық тәжірибені жас ұрпаққа жеткізудің оңтайлы әдістерін табыңыз. Іс-әрекеттің мазмұндық құрылымын, маңызды кәсіби іс-әрекеттердің функцияларын талдау, музыка мұғалімінің жұмысында озық тәжірибені іс жүзінде қолдану. Балаларға өз бетінше және бірлесіп орындалған көркем жобаларды бағалауға көмектесу, әртүрлі стильдер мен жанрларда шығарма, импровизация және аранжировка идеяларын синтездеу