Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6B01402 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог (музыка мұғалімі, қосымша музыкалық білім беру жүйесіндегі пәндер бойынша мұғалім, Орта арнайы білім беру мекемелеріндегі музыкалық пәндер оқытушысы, мектепке дейінгі ұйымның музыкалық жетекшісі)
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласыБілім
-
Кәсіби қызмет нысаныЖалпы білім беретін мекемелер( мектептер, лицейлер, гимназиялар және т. б.); орта арнаулы, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары және қосымша музыкалық білім беру ұйымдарының барлық түрлері
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру Ұйымдастырушылық-басқарушылық Жобалау Оқу-технологиялық Тәжірибелік-зерттеу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде , баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруда: жас ерекшелік психологиясы және физиология, Педагогика, Оқу практика, Инклюзивті білім беру, Жаңартылған білім беру бағдарламасының және критериалды бағалау технологиясы, Педагогикалық практика, Педагогикалық тәжірибе (психология-педагогикалық) пәндерін меңгеруді көздейді. Нәтижесінде студенттер одан әрі кәсіби және академиялық өсуге негіз болатын берік білім мен дағдыларды алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль музыкалық әуеннің жасалу заңдылықтары туралы білім алуға, болашақ музыка мұғалімінің музыкалық мәдениетінің деңгейін дамытуға және хор және аспаптық шығармаларды талдай білуге, бейнелі мазмұндағы үлгілерді анықтауға бағытталған. Және де музыкалық дамудың жасырын қозғаушы күштерін, музыкалық шығармашылық процестерін, музыкалық іс-әрекеттің психологиялық жүйелерінің жұмысын түсінуге көмектеседі. Осы мақсатта: гармониялық элементтері мен музыканың қарапайым теориясына кіріспе, сольфеджио, гармония және музыкалық шығармалардың талдау, музыка тарихы, Музыкалық шығармаларды аранжировкалау пәндерін оқыту жоспарланған. Нәтижесінде жаңа білімді түсіндіру, музыкалық тәрбие мен оқытудың оңтайлы тәсілдерін, тұтас тұлғаның музыкалық-психологиялық дамуын Оқу-танымдық құзыреттіліктер мен таңдаған мамандықтарына деген құндылық-семантикалық құзыреттіліктер қалыптасады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль музыкалық-педагогикалық циклдің негізгі пәндерінің бірі болып табылады. Оның мазмұны болашақ педагог-музыканттың музыкалық- педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Осы пән аясында музыкалық оқыту мен тәрбиелеу әдістемесі саласындағы теориялық білім игеріледі. Практикалық сабақтар барысында музыкалық-педагогикалық дағдылар қалыптасады және дамиды. Білім алушылар музыканы оқыту әдістемесі, музыкалық білім беру әдіснамасы, музыкалық психологиясы, музыкалық психотерапия негіздері пәні бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеру мәселелері көрсетіледі. Нәтижесінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, қазіргі мектеп жағдайында сабақ өткізу кезінде педагогика саласындағы негізгі білімдерін көрсетуге қол жеткізеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль музыка пәні мұғалімін музыкалық аспапта орындау дәстүрлерімен, классикалық және халықтық музыкалық мәдениеттің бастауымен таныстырады. Музыка теориясының негіздерін, оның заңдылықтарын, көркем және экспрессивті құралдарын, оның негізгі бағыттары мен стильдерін білу. Жеке және ансамбльдік ойын дағдыларын қалыптастыру. Осы мақсатта: аспаптық орындаушылық, музыкалық аспап, негізгі музыкалық аспап, вокал класы және сольфеджиолау, дауыс қою, эстрадалық вокал, хорды дирижерлау негіздері, дирижерлық өнер негіздері, звукорежиссура, музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі, сүйемелдеуді таңдау және жеңілдету, мектеп әндері репертуарының практикумы, қосымша музыкалық аспап, музыкалық продюсирлеу пәндерін оқыту жоспарланған. Нәтижесінде студенттер өндірістік іс-тәжірибеде, практикада одан әрі кәсіби және академиялық өсуге негіз болатын берік білім мен дағдыларды алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль болашақ музыка пәнінің мұғаліміне вокалды-хор жұмысының мәселелеріне негізделген: дұрыс ән айту тәсілін қалыптастыру, дирижерлық қимыл түрлерімен танысу, музыкалық естуді тәрбиелеу. Теориялық бөлімде әншінің дауыстық аппаратымен, унисон ұғымымен танысу. Пәннің практикалық бөлімі тыныс алу мен дыбыстың қалыптасуының әр түрлі түрлерімен жұмысты көрнекі көрсетуге арналған. Бұл курс аясында дикция дағдылары, тізбекті тыныспен үздіксіз ән айту дағдылары, вокалдық және хор техникасының әр түріне – легато, стаккато, ән айтудағы дауысты және дауыссыз дыбыстардың қатынасы бойынша ән айту жаттығулары қалыптасады. Нәтижесінде болашақ мамандықтарында екі немесе үш дауысты ән айтуда таза интонацияны дамыта отырып, бөліктерде және партитураларда сауатты оқуы дамиды.