• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01402 - Музыкалық білім
B006 Музыка мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 13 орын 2023 жыл - 1 орын "Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ, "Гуманитарлық- экономика" факультетінің "Музыка және өнер" кафедрасының "6В01402 Музыкалық білім" білім беру бағдарламасы жүзеге асырады, оқу нәтижелерін және алынған құзіреттерді, білім беру бағдарламасын құрайтын модульдердің сипаттамасын, тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтамасыз ететін оқу-әдістемелік материалдар бойынша Білім беру бағдарламасы осы саладағы түлектердің мақсатты көрсеткіштерін, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, моделін реттейді.Білім беру бағдарламасы бойынша білім алушылар музыка өнері саласындағы міндетті және қосымша білім беру саласындағы Педагогикалық қызметті өткізуге дайындалады. Білім алушыларға екі аспапта ойнауды, дауыс қоюды, дирижерлауды, ансамбльдік орындауды үйретуден басқа, қазіргі заманғы пәндерді: продюсерліктің және арт-менеджменттің негіздерін, музыкалық редакторда әндердің аранжировкаларын жасауды, цифрлық білім беру ресурстарын жасауды, музыкалық терапия негіздерін зерделеуді, музыкалық шығармаларды жазуды, импровизациялауды және аранжирлеуді оқыту ұсынылатын болады. "Музыкалық білім" білім беру бағдарламасы бойынша 2 педагогика ғылымдарының кандидаты, 1 ҚР Еңбек сіңірген мәдениет қайраткері, 1 ҚР мәдениет саласының үздігі, 6 педагогика ғылымдарының магистрі, халықаралық және республикалық конкурстардың лауреаттары жұмыс істейді. Дыбыс жазу зертханасына арналған аппаратура, Т.Рахимов атындағы камералық зал, компьютерлік кабинет, музыка мұғалімдерін даярлауды жүзеге асыру үшін қажетті құрал-саймандар, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін дамыту мүмкіндіктері бар. Бағдарлама өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктерін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленді және білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесін білдіреді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Әр түрлі үлгідегі білім беру қызметін жүзеге асыру үшін қажетті сомаға білетін бакалаврларды дайындау оқу орындарында білімді, дағдылар мен машықтарды оларды іске асыруға қабілетті музыкалық педагогикалық қарастырады.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6B01402 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог (музыка мұғалімі, қосымша музыкалық білім беру жүйесіндегі пәндер бойынша мұғалім, Орта арнайы білім беру мекемелеріндегі музыкалық пәндер оқытушысы, мектепке дейінгі ұйымның музыкалық жетекшісі)
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    Білім
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Жалпы білім беретін мекемелер( мектептер, лицейлер, гимназиялар және т. б.); орта арнаулы, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары және қосымша музыкалық білім беру ұйымдарының барлық түрлері
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Білім беру Ұйымдастырушылық-басқарушылық Жобалау Оқу-технологиялық Тәжірибелік-зерттеу
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 Модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде , баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруда: жас ерекшелік психологиясы және физиология, Педагогика, Оқу практика, Инклюзивті білім беру, Жаңартылған білім беру бағдарламасының және критериалды бағалау технологиясы, Педагогикалық практика, Педагогикалық тәжірибе (психология-педагогикалық) пәндерін меңгеруді көздейді. Нәтижесінде студенттер одан әрі кәсіби және академиялық өсуге негіз болатын берік білім мен дағдыларды алады.

3 Модуль. Теориялық және музыкатану дайындығы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль музыкалық әуеннің жасалу заңдылықтары туралы білім алуға, болашақ музыка мұғалімінің музыкалық мәдениетінің деңгейін дамытуға және хор және аспаптық шығармаларды талдай білуге, бейнелі мазмұндағы үлгілерді анықтауға бағытталған. Және де музыкалық дамудың жасырын қозғаушы күштерін, музыкалық шығармашылық процестерін, музыкалық іс-әрекеттің психологиялық жүйелерінің жұмысын түсінуге көмектеседі. Осы мақсатта: гармониялық элементтері мен музыканың қарапайым теориясына кіріспе, сольфеджио, гармония және музыкалық шығармалардың талдау, музыка тарихы, Музыкалық шығармаларды аранжировкалау пәндерін оқыту жоспарланған. Нәтижесінде жаңа білімді түсіндіру, музыкалық тәрбие мен оқытудың оңтайлы тәсілдерін, тұтас тұлғаның музыкалық-психологиялық дамуын Оқу-танымдық құзыреттіліктер мен таңдаған мамандықтарына деген құндылық-семантикалық құзыреттіліктер қалыптасады.

4 Модуль. Әдістемелік дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль музыкалық-педагогикалық циклдің негізгі пәндерінің бірі болып табылады. Оның мазмұны болашақ педагог-музыканттың музыкалық- педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Осы пән аясында музыкалық оқыту мен тәрбиелеу әдістемесі саласындағы теориялық білім игеріледі. Практикалық сабақтар барысында музыкалық-педагогикалық дағдылар қалыптасады және дамиды. Білім алушылар музыканы оқыту әдістемесі, музыкалық білім беру әдіснамасы, музыкалық психологиясы, музыкалық психотерапия негіздері пәні бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеру мәселелері көрсетіледі. Нәтижесінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, қазіргі мектеп жағдайында сабақ өткізу кезінде педагогика саласындағы негізгі білімдерін көрсетуге қол жеткізеді.

5 Модуль. Музыкалық-аспаптық дайындығы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль музыка пәні мұғалімін музыкалық аспапта орындау дәстүрлерімен, классикалық және халықтық музыкалық мәдениеттің бастауымен таныстырады. Музыка теориясының негіздерін, оның заңдылықтарын, көркем және экспрессивті құралдарын, оның негізгі бағыттары мен стильдерін білу. Жеке және ансамбльдік ойын дағдыларын қалыптастыру. Осы мақсатта: аспаптық орындаушылық, музыкалық аспап, негізгі музыкалық аспап, вокал класы және сольфеджиолау, дауыс қою, эстрадалық вокал, хорды дирижерлау негіздері, дирижерлық өнер негіздері, звукорежиссура, музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі, сүйемелдеуді таңдау және жеңілдету, мектеп әндері репертуарының практикумы, қосымша музыкалық аспап, музыкалық продюсирлеу пәндерін оқыту жоспарланған. Нәтижесінде студенттер өндірістік іс-тәжірибеде, практикада одан әрі кәсіби және академиялық өсуге негіз болатын берік білім мен дағдыларды алады.

6 Модуль. Вокалдық-хор дайындығы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль болашақ музыка пәнінің мұғаліміне вокалды-хор жұмысының мәселелеріне негізделген: дұрыс ән айту тәсілін қалыптастыру, дирижерлық қимыл түрлерімен танысу, музыкалық естуді тәрбиелеу. Теориялық бөлімде әншінің дауыстық аппаратымен, унисон ұғымымен танысу. Пәннің практикалық бөлімі тыныс алу мен дыбыстың қалыптасуының әр түрлі түрлерімен жұмысты көрнекі көрсетуге арналған. Бұл курс аясында дикция дағдылары, тізбекті тыныспен үздіксіз ән айту дағдылары, вокалдық және хор техникасының әр түріне – легато, стаккато, ән айтудағы дауысты және дауыссыз дыбыстардың қатынасы бойынша ән айту жаттығулары қалыптасады. Нәтижесінде болашақ мамандықтарында екі немесе үш дауысты ән айтуда таза интонацияны дамыта отырып, бөліктерде және партитураларда сауатты оқуы дамиды.