Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 265 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 300 кредит.
5 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік6B02101 - Дизайн білім беру бағдарламасы бойынша өнер білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- art менеджер; - жарнама дизайнері; - интерьер дизайнері; - сән дизайнері; - полиграфиялық өнім дизайнері.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласыӨндірістік, конструкторлық және жобалау ұйымдары, жарнамалық және дизайнерлік агенттіктер
-
Кәсіби қызмет нысаны- жобалау ұйымдары; - жарнамалық агенттіктер; - өндіріс ұйымдары; - текстилді өнеркәсіп ұйымдары; - сән дизайны мекемелері.
-
Кәсіби қызмет түрлері- жобалау-конструкторлық (дизайнер маманының басшылығымен): тұжырымдаманы, жобаларды, макеттерді, жаңа объектілердің модельдерін, ансамбльдерді, бұйымдарды және өнімдерді әзірлеуді қамтиды; - ұйымдастырушылық-басқарушылық: жобалау қызметін ұйымдастыру және басқару саласындағы Кәсіби компьютерлік бағдарламаларды меңгеруді, Бәсекелестік және бизнес жағдайында кәсіпкерлік және қаржылық қызметтің нысандарын, қағидаттарын, стратегиясын зерделеуді көздейді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модульде кәсіби қызметте шығармашылық мәселелерді шешуде заманауи дизайнның іргелі білімдерін кеңінен қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында пәндерді зерттеу жоспарлануда: дизайн негіздері, интерьер кеңістігінің типологиясы, Эргономика, композициялық шешімдер әдістемесі, Ландшафт дизайны және т.б. Сондай-ақ, жаңа идеяларды қалыптастыру, ақпаратты талдау, негізделген шешімдер қабылдау , жаңа тұжырымдамалар жасау үшін байланысты емес элементтерді біріктіру, командада жұмыс істеу және тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті дамиды. Мұның бәрі студенттерге жұмыстағы шығармашылық тапсырмаларды сәтті орындауға, сондай-ақ өздерінің кәсіби әлеуетін дамытуға көмектеседі.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль білім алушылардың қазіргі таңдағы жарнамалық қызметтің мазмұны мен ерекшеліктерін, жарнамалық өнімді әзірлеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін зерттеуді, жарнаманың дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуді, жарнамалық процестің мәнін ашуды, маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі жарнаманың орнын анықтауды, жарнаманың түрлері мен оны тарату құралдарын зерттеуді; студенттердің шығармашылық белсенділігін, коммуникативтік дағдыларын және кәсіби құзыреттілікті қамтиды. Нәтижесінде әртүрлі әдістер мен әдістерді қолдана отырып, заманауи жарнама агенттіктері мен полиграфияларда жұмыс істеу кезінде жарнамалық дизайн дағдыларын ала алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль келесі бағыттарды қамтиды: кіріспе және жобалау негіздері, дизайн нысандарын зерттеу, интерьердегі перспектива, стилистикалық шешімдер. Негізгі назар стильді, дизайнды, функционалдылықты, ыңғайлылықты, эргономиканы және басқа аспектілерді ескере отырып, дизайн шешімі қалыптасатын санаттарды дұрыс қалыптастыруға аударылады. Практикалық бөлімде студенттер өз идеяларын эскиз түрінде визуализациялауды және оларды жобада одан әрі дамытуды игереді. Олар сондай-ақ авторлық қадағалауды сауатты жүргізуді үйренеді. Графикалық кескіндерді дайындау және өңдеу, сондай-ақ анимациялық кескіндерді жасау үшін компьютерлік жүйенің техникалық және бағдарламалық құралдарын пайдалану дағдыларын дамыту.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль болашақ киім дизайнеріне қажетті қосымша дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыратын пәндерді қамтиды. Осы модульді зерделеу кезінде білім алушылар киім декорына креативті көзқарасты игеруге мүмкіндік алады, оқу барысында студенттер түрлері мен жіктелуін, олардың мақсатын, сондай-ақ олардың көпшілігін жасау технологиясын үйренеді. Осы модульді зерттей отырып, студенттер сонымен қатар дене түрлерін анықтау, өлшемдерді алу, учаскелер бойынша өнім дизайнын жасау кезінде өсімді бөлу, өнімнің тепе-теңдігін анықтау, Өнімнің негізгі құрылымын құру, қажетті есептеулерді орындау, өнімнің жеке бөліктерін жобалау әдістерін меңгереді.