Білім беру бағдарламалары
7M01403 - Бейнелеу өнері және сызу
М007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді

Кіріспе
Жоғары білім беру мектебі, "Шәкәрім университеті" коммерциялық емес акционерлік қоғамының "өнер" кафедрасы 7м01403 "бейнелеу өнері және сызу"білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрлерін даярлауды жүзеге асырады. Бұл білім беру бағдарламасы педагогикалық және шығармашылық міндеттерді шешуде ғылыми-әдістемелік тәсілді қолдана отырып, білім беру мекемелерінің бейнелеу өнерінің барлық салаларында кәсіби-шығармашылық қызметпен айналысуға қабілетті, сондай-ақ жоғары педагогикалық және көркемдік білім беру салаларында жұмыс істеу үшін тиісті құзыреттері бар магистрлерді даярлауға бағытталған
Магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі өлшемі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, оның ішінде кемінде 13 кредит зерттеу және педагогикалық практиканың 6 кредиті, кемінде 24 МҒЗЖ, магистрлік диссертацияны дайындауға, ресімдеуге және қорғауға кемінде 8 кредит игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Мақсаты
Кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, көркем және білім беру үдерістері мен құбылыстарының ғылыми-зерттеу және эксперименталдық әдістерінің негіздерін меңгерген магистрлердің негізгі және арнайы құзыреттерін қалыптастыру
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    7М01403- Бейнелеу өнері және сызу білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    - оқытушы (ассистент); - суретші-дизайнер; - жалпы білім беру мекемелеріндегі Көркем еңбек мұғалімі; - - өнер объектілерін (кескіндеме, графика, мүсін, қолданбалы өнер, жарнама, полиграфия, өнеркәсіп және т.б.) өндіретін түрлі ұйымдардың жетекшісі.т. б.); - көркемдік қызметпен айналысатын ұйымның маманы
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    7
  • Кәсіби қызмет саласы
    - оқыту және тәрбиелеу үдерісін ұйымдастыру, педагогикалық үдерісті жобалау және басқару; - диагностика, түзету, педагогикалық қызмет нәтижелерін болжау; -арнайы орта, жоғары оқу орындарында білім алушыларды оқыту және дамыту; - білім беру саласындағы инновациялық тәжірибені зерттеу, жинақтау, тарату
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - кәсіптік және техникалық білім беру ұйымдары; - жоғары оқу орындары; - білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар; - шығармашылық одақтар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    - білім беру; - оқу-тәрбие; - мәдени-ағартушылық; - жобалау-дизайнерлік; - өндірістік-көркемдік; - ғылыми-әдістемелік; - көркем-шығармашылық.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 1. Социолингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Әлеуметтік лингвистикалық құзыреттіліктерді және негізгі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық және коммуникативті білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады.

Модуль 2. Ғылыми-кәсіптік даярлық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- білім алушылардың басым оқу мотивтерін, өзекті қажеттіліктерін, танымдық қабілеттерін, басым тұлғалық қасиеттерін түсінеді; - білім алушылардың танымдық ерекшеліктерін дамыту үшін психологиялық педагогикалық қасиеттерді пайдаланады; - оқу іс-әрекетінің процесі мен нәтижесін тіркейді; - әр қызмет түрін орындау алдында тұрған түпкі және аралық мақсаттарды, міндеттерді түсінеді; - оқыту әдістері мен олардың жетістіктерін өзгертеді; - аудиториямен байланыс орнатады және қолдайды, сабақтағы өзгеретін жағдайға сәйкес презентация стилін, қарқынын өзгертеді; - оқу үдерісіндегі оқытушының рөлін түсінеді, кәсіби қызмет үдерісі мен нәтижесін талдайды

Модуль 3. Ғылыми-көркем дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық көркемдік стильдерін және көркем педагогикалық шындықты тұтас қабылдауды түсінеді; - бейнелеу өнерінде теориялық және қолданбалы деңгейлерді зерттеу әдістерін қолданады; - менеджментті ғылым және мамандық ретінде дамытудың негізгі кезеңдерін біледі; -компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми-көркем зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін меңгерген.