Магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі өлшемі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, оның ішінде кемінде 13 кредит зерттеу және педагогикалық практиканың 6 кредиті, кемінде 24 МҒЗЖ, магистрлік диссертацияны дайындауға, ресімдеуге және қорғауға кемінде 8 кредит игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01403- Бейнелеу өнері және сызу білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- оқытушы (ассистент); - суретші-дизайнер; - жалпы білім беру мекемелеріндегі Көркем еңбек мұғалімі; - - өнер объектілерін (кескіндеме, графика, мүсін, қолданбалы өнер, жарнама, полиграфия, өнеркәсіп және т.б.) өндіретін түрлі ұйымдардың жетекшісі.т. б.); - көркемдік қызметпен айналысатын ұйымның маманы
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласы- оқыту және тәрбиелеу үдерісін ұйымдастыру, педагогикалық үдерісті жобалау және басқару; - диагностика, түзету, педагогикалық қызмет нәтижелерін болжау; -арнайы орта, жоғары оқу орындарында білім алушыларды оқыту және дамыту; - білім беру саласындағы инновациялық тәжірибені зерттеу, жинақтау, тарату
-
Кәсіби қызмет нысаны- кәсіптік және техникалық білім беру ұйымдары; - жоғары оқу орындары; - білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар; - шығармашылық одақтар.
-
Кәсіби қызмет түрлері- білім беру; - оқу-тәрбие; - мәдени-ағартушылық; - жобалау-дизайнерлік; - өндірістік-көркемдік; - ғылыми-әдістемелік; - көркем-шығармашылық.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік лингвистикалық құзыреттіліктерді және негізгі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық және коммуникативті білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- білім алушылардың басым оқу мотивтерін, өзекті қажеттіліктерін, танымдық қабілеттерін, басым тұлғалық қасиеттерін түсінеді; - білім алушылардың танымдық ерекшеліктерін дамыту үшін психологиялық педагогикалық қасиеттерді пайдаланады; - оқу іс-әрекетінің процесі мен нәтижесін тіркейді; - әр қызмет түрін орындау алдында тұрған түпкі және аралық мақсаттарды, міндеттерді түсінеді; - оқыту әдістері мен олардың жетістіктерін өзгертеді; - аудиториямен байланыс орнатады және қолдайды, сабақтағы өзгеретін жағдайға сәйкес презентация стилін, қарқынын өзгертеді; - оқу үдерісіндегі оқытушының рөлін түсінеді, кәсіби қызмет үдерісі мен нәтижесін талдайды
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық көркемдік стильдерін және көркем педагогикалық шындықты тұтас қабылдауды түсінеді; - бейнелеу өнерінде теориялық және қолданбалы деңгейлерді зерттеу әдістерін қолданады; - менеджментті ғылым және мамандық ретінде дамытудың негізгі кезеңдерін біледі; -компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми-көркем зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін меңгерген.