• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01408 - Музыкалық білім (IP)
B006 Музыка мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
"Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ, "Гуманитарлық- экономика" факультетінің "Музыка және өнер" кафедрасының "6В01402 Музыкалық білім IP " білім беру бағдарламасы жүзеге асырады, оқу нәтижелерін және алынған құзіреттерді, білім беру бағдарламасын құрайтын модульдердің сипаттамасын, тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтамасыз ететін оқу-әдістемелік материалдар бойынша Білім беру бағдарламасы осы саладағы түлектердің мақсатты көрсеткіштерін, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, моделін реттейді.Білім беру бағдарламасы бойынша білім алушылар музыка өнері саласындағы міндетті және қосымша білім беру саласындағы Педагогикалық қызметті өткізуге дайындалады. Білім алушыларға екі аспапта ойнауды, дауыс қоюды, дирижерлауды, ансамбльдік орындауды үйретуден басқа, қазіргі заманғы пәндерді: продюсерліктің және арт-менеджменттің негіздерін, музыкалық редакторда әндердің аранжировкаларын жасауды, цифрлық білім беру ресурстарын жасауды, музыкалық терапия негіздерін зерделеуді, музыкалық шығармаларды жазуды, импровизациялауды және аранжирлеуді оқыту ұсынылатын болады. "Музыкалық білім" білім беру бағдарламасы бойынша 2 педагогика ғылымдарының кандидаты, 1 ҚР Еңбек сіңірген мәдениет қайраткері, 1 ҚР мәдениет саласының үздігі, 6 педагогика ғылымдарының магистрі, халықаралық және республикалық конкурстардың лауреаттары жұмыс істейді. Дыбыс жазу зертханасына арналған аппаратура, Т.Рахимов атындағы камералық зал, компьютерлік кабинет, музыка мұғалімдерін даярлауды жүзеге асыру үшін қажетті құрал-саймандар, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін дамыту мүмкіндіктері бар. Бағдарлама өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктерін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленді және білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесін білдіреді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6B01408 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог (музыка мұғалімі, қосымша музыкалық білім беру жүйесіндегі пәндер бойынша мұғалім, Орта арнайы білім беру мекемелеріндегі музыкалық пәндер оқытушысы, мектепке дейінгі ұйымның музыкалық жетекшісі)
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    Білім
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Жалпы білім беретін мекемелер( мектептер, лицейлер, гимназиялар және т. б.); орта арнаулы, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары және қосымша музыкалық білім беру ұйымдарының барлық түрлері
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Білім беру Ұйымдастырушылық-басқарушылық Жобалау Оқу-технологиялық Тәжірибелік-зерттеу
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 1 тарихи және дүниетанымдық құзыреттілік модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль студенттердің тарих және философия саласындағы білімдерін дамытуға және тереңдетуге бағытталған. Модуль шеңберінде студенттер негізгі тарихи оқиғаларды, мәдени және әлеуметтік процестерді, сондай-ақ адамзаттың дамуына әсер еткен негізгі философиялық тұжырымдамалар мен ағымдарды зерттейді.

Модуль10 музыкалық білім негіздері модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттіліктерді жетілдіруге, домбыра тартудың практикалық дағдыларын дамытуға, дыбыс шығарудың негізгі тәсілдерін меңгеруге, фортепианода ойнаудағы саусақ және позициялық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

Модуль 11Әдістемелік дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік дайындық саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге бағытталған: мектеп оркестрімен жұмыс істеу, мектеп оқушыларына музыкалық білім беруді жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларды дамыту негіздерін меңгеру, жұмыстың құрамдас бөлігі ретінде. музыка мұғалімі.

Модуль12 музыка теориясы мен тарихы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль негізгі музыкалық пәндердің: гармония, сольфеджио пәндерінің пәндік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған. Студенттер музыкалық шығарманы гармониялық талдаудың негізгі ұғымдарын меңгереді, музыкалық шығарманың мазмұны аясында гармоникалық құралдарды сипаттай алады. Олар музыкадағы күйлерді, интервалдарды және аккордтарды есту арқылы қабылдау және интонациялау дағдылары мен дағдыларын дамытады.

Модуль13 Музыкалық және цифрлық технологиялар

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль сандық музыкалық технологиялар саласындағы кәсіби құзіреттілікті арттыруға бағытталған: музыка саласындағы әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын меңгеруге көмектеседі.

Модуль14 Вокалдық-хормен орындау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль вокалдық-хор орындаушылық саласындағы құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған: студенттер орындаушылықтың академиялық мәнерін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін игереді; ән айту аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық техника негіздерін білу; хор және вокалдық ансамбльдерде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру

Модуль15 аспаптық орындау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль аспаптық орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған: студенттер істей алады музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін ойын және аспаптық орындаушылық дағдылар кешенін меңгеру. Орындаушылық тәжірибеде музыкалық өнердің негізгі заңдылықтары туралы толық түсінікке ие болу.

Модуль 16 Жобалау және зерттеуге дайынды

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль жобалау және ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілігін арттыруға, мектеп оқушыларының музыкалық-зерттеу іс-әрекетін оқу-тәрбие үдерісінде жүргізудің әдістері мен технологияларын қолдануда бағытталған.

Модуль17 мұғалім оқуды ұйымдастырушы ретінде

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль екі оқу курсы ішінде педагогикалық практикадан өту арқылы теориялық білімді практикалық дағдыларға айналдыруға, сондай-ақ бүгін және болашақта мұғалім мамандығына қойылатын талаптарға жауап беретін мұғалімнің кәсіби сәйкестігін қалыптастыруға бағытталған.

Модуль 2 қоғамдық-саяси білім модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль әлеуметтік құрылымдарды, саяси процестерді және мәдени құбылыстарды зерттеуге бағытталған әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психология сияқты негізгі пәндерді қамтиды. Бұл модульдің мақсаты-студенттерге қоғамның динамикасын және оның дамуына әсер ететін факторларды жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету.

Модуль 3 аспаптық және байланыс модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және ақпаратты беру мен өңдеу үшін заманауи құралдарды пайдалануға бағытталған.

Модуль 4 салауатты өмір салты модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль студенттердің денсаулығын және оны сақтау мен жақсарту әдістерін жан-жақты түсінуін қалыптастыруға бағытталған.

Модуль 5 Пәнаралық құзыреттіліктерді қалыптастыру модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль студенттердің әртүрлі білім салаларын біріктіру және оларды кешенді тапсырмаларда қолдану үшін қажетті дағдылар мен білімді дамытуға арналған. Бұл модуль студенттерге әртүрлі пәндердің бір-бірімен қалай әрекеттесетінін және осы білімнің интеграциясы қазіргі заманның күрделі мәселелерін неғұрлым тұтас және терең түсінуге қалай әкелетінін түсінуге көмектеседі.

Модуль 6 Педагогикалық құзыреттер циклі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль білім беру процесін тиімді жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған.

Модуль 7 оқушыларды жеке тұлға ретінде қолдау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль қазіргі психологиялық теорияларды меңгеруге, педагогика ғылымының негізін зерттеуге, адам туралы концептуалды идеялар ретінде әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге жетелеуге бағытталған.

Модуль 8 оқыту және оқуды бағалау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль музыкалық білім беру педагогикасы, нақты музыкалық педагогикалық мәселелерді шешу технологиясы, жоспарлау, көшбасшылық, оқыту және бағалау саласындағы құзыреттілігін арттыруға бағытталған

Модуль 9 мұғалім рефлексиялық практик ретінде

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль Педагогиканың әдіснамалық негіздеріне назар аударады және педагогикалық зерттеулердің оқыту практикасына қалай әсер ететіндігі туралы түсінік береді. Модуль жоғары оқу орнының студенттеріне рефлексия дағдыларын дамытуға, өзін мұғалім ретінде сезінуге және жеке оқытуды дамытуға, сондай-ақ өмір бойы оқытуды қамтамасыз ету үшін педагогикалық дамудың жаңа мақсаттарын қоюға көмектеседі. Модуль сонымен қатар мұғалім жұмысының этикалық аспектілерін және олардың дамуын қарастырады.