Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік6B01601 Тарих білім бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- мектеп, лицей, колледж, гимназия және тағы басқа орта, орта мамандандырылған оқу орталарында тарих мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласыТүлектердің кәсіби қызметінің объектілері: - мемлекеттік орта мектептер; - жеке меншік мектептер; - лицей мен гимназиялар; - колледж; және тағы басқа білім бмекемелерінде тарих мұғалімі
-
Кәсіби қызмет нысаныБілім бағдарламасының түлектерінің кәсіби қызметтерінің нысандары: меншік формаларына және ведомстволық бағыныштылығына қарамастанорта және әр түрлі типтегі орта білім беру ұйымдары; техникалық және кәсіби білім беру ұйымдары.
-
Кәсіби қызмет түрлеріТарих білім бағдарламасы бойынша келесі кәсіби қызмет түрлері іске асырылады: білім (педагогикалық); оқу-тәрбие; оқу-технологиялық; әлеуметтік-педагогикалық; тәжірибелік-зерттеу; ұйымдастырушылық-басқарушылық.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ғылым жүйесіндегі тарих пәні мен орны, тарихи зерттеу әдістері, университет түлегінің біліміне қойылатын талаптар, қазіргі кезеңдегі тарихшы студенттерді әдіснамалық даярлау ерекшеліктері, тарихшының ғылыми жұмысының негізгі бағыттары, студенттерді педагогикалық қызметке баулуда теориялық, оқу-әдістемелік жүйелі білім, оқытудың әдіс амалдар мен тәсілдер арқылы тарихи білім беру құралдары туралы идеяларды қалыптастыру, тарихты оқытуды оңтайлы, тиімді ұйымдастыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ең танымал теориялық бағыттар, тарихи таным принциптері, тарихи процестің категориялары мен заңдары, әдіснамалық теориялардың әртүрлі бағыттары туралы білімді қалыптастыру. Отандық және жалпыға ортақ тарихты зерттеуде, тарихи дереккөздердің әлеуметтік табиғатын және олардың эпистемологиялық қызметін талдауда тарихи процестің заңдарын қолдану дағдыларын меңгереді. Халықтар туралы, этнологиялық ғылымның қалыптасуы мен дамуы туралы этнология ғылымының түсінігі, тарихты зерттеу процесінде маңызды практикалық маңызы бар қосалқы тарихи пәндер туралы ғылыми түсінік қалыптастыра отырып, оның классикалық және заманауи зерттеу әдістері, архивтану мен музейтану тарихы мен теориясының негіздерінің өзара ықпалдасуының, Қазақ халқының рухани мәдениеті бойынша білімді кешенді жетілдіре отырып, қазақ халық болып қалыптасып, дамуындағы мәдениеттің маңыздылығын айқындайды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Археология бойынша жүйелі білім қалыптасады. Студенттер археологиялық дереккөздерді жұмыс істеу ережелері мен әдістерін игереді; археологиялық қазбалар мен барлаудың әдістемелік негіздерімен танысады; алғашқы қауымдық қоғам мен археологиялық кезеңдеудің хронологиясын басшылыққа ала отырып, тарихи және археологиялық талдау дағдыларын меңгереді; нақты және теориялық материалды зерттеуде тарихи, этнографиялық және археологиялық әдістердің қағидаларын қолданады. Ежелгі өркениеттердің дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы кешенді және ғылыми түсініктерін игереді, осы өркениеттердің адамзат тарихындағы рөлі мен мәдени және тарихи ерекшелігі айқындай отырып, көне тарихтың құндылық бағамын түйсіну, заманауи зерттеулердегі ежелгі және ортағасырлық кезең бойынша тарихи мәселелер айқындау, жіктеу және кәсіби қызметте қажетті дағдыларды игереді. Жазбаша дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және тарихи таным әдістерін меңгеру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Дүниежүзілік тарих пен қазақ халқының тарихының түйінді мәселелері бойынша жаңа және қазіргі кезеңдегі жүйелі білімді қалыптастыру, осы кезеңнің тарихын зерделеудегі заманауи әдіснамалық тәсілдерді түсіну, негізгі тарихи дереккөздер мен ғылыми әдебиеттерді білу. Жаңа және қазіргі заман тарихынын кешенді, жүйеленген зерттеуге негіз болатын құқықтық, саяси және рухани үрдістерін талдай біледі.