• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
7M01601 - Тарих
М016 Тарих педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01601 Тарих білім беру саласына кіреді

Кіріспе
Білім беру бағдарламасы Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің Гуманитарлық-экономикалық факультетінің Тарих кафедрасы тарапынан 7М01601-«Тарих» білім беру бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында әзірленді. Қызметтің басым бағыттары: теориялық дайындықтың жоғары сапасы; өңірдің қажеттіліктерін есепке алу; оқытудың практикалық бағыты; жақын және алыс шетелдердің ұйымдарымен және ЖОО-ларымен ынтымақтастық, оқытушылар мен білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысы болып табылады. Ұсынылып отырған білім беру бағдарламасының ерекшелігі - Қазақстанның шығыс өңірінің қажеттіліктерін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқытушылық және ғылыми-зерттеу қызметімен айналысуға қабілетті жоғары білікті мамандармен қанағаттандыру. 7М01601 Тарих ББ - ның артықшылығы - түлектер оқуды білім берудің келесі сатысында - кафедрада PhD докторантурада жалғастыра алады немесе Қазақстан Республикасының жетекші жоғары оқу орындарына мақсатты докторантураға жібере алады. Кафедра бағыттары бойынша ғылыми зерттеулерге қатысу кезінде білім алушылардың ғылыми әлеуетін іске асыру. Сондай-ақ, 7М01601 Тарих ББ-ның бірегейлігі көптілді білім беруді іске асыру үшін тілдік дайындықтың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін пәндердің болуы деп санауға болады.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Мақсаты
Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-зерттеу секторы жүйесінде білім беру және зерттеу процесін ғылыми-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру үшін мамандар даярлау
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    7М01601 – Тарих білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Бастапқы лауазымда болуы мүмкін: • білім беру (педагогикалық) – жоғары және орта оқу орындарында; • өндірістік-басқару – мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелерде (біліктілікті арттыру институттарында, баспаларда, оқу орындарында (лаборант, кабинет меңгерушісі және т. б.), соның ішінде жоғары оқу орындарында әкімшілік лауазымдарды атқара алады; мұражайларда, мұрағаттар мен кітапханаларда қызмет атқара алады; • ғылыми-зерттеу - ғылыми-зерттеу академиялық институттарында және гуманитарлық бағыттағы зерттеу мекемелерінде КҒҚ лауазымында жұмыс істей алады.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    7
  • Кәсіби қызмет саласы
    • инновациялық психологиялық-педагогикалық әдістер мен құралдарды пайдалана отырып білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру; • ғылыми-зерттеу қызметі.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    • техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (колледждер, техникумдар, училищелер). • жоғары оқу орындары; • ғылыми-зерттеу институттары; • білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар; • мұрағаттар мен мұражайлар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    • әлеуметтік – педагогикалық - оқушылардың толыққанды өмір сүруіне, тәрбиесіне және дамуына қолайлы жағдай жасау және гуманитарлық-педагогикалық қолдау көрсету; • білім беру – оқушыларды оқыту және дамыту, оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті жобалау және басқару, педагогикалық қызмет нәтижелерін болжау, түзету; • ғылыми-зерттеу - қолданбалы тарих, педагогика, психология және оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу; • ұйымдастырушылық-әдістемелік - инновациялық оқыту тәжірибесін зерттеу, жинақтау және тарату; • мәдени-ағартушылық - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, ақпараттандыру, мультимедиа-білім беру саласында оқушы жастармен мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру, ақпараттық қауіпсіздік және ақпараттық мәдениет саласында ағарту жұмыстарының бағдарламаларын, әдістемелерін және технологияларын әзірлеу; • өндірістік-технологиялық-ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалану негізінде технологиялық процесті басқару және ұйымдастыру.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 1. Социолингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Социолингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және кәсіби қызметте іргелі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдануға ықпал етеді.

Модуль 2. Пәнаралық зерттеулер

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Әртүрлі пәндерден білім мен әдістерді біріктіретін зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдыларды дамыту. Қазіргі пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау. Тарихи деректерді талдау үшін әртүрлі пәндерден әдістер мен теорияларды қолдана білу. Тарихты зерттеудегі негізгі пәнаралық тәсілдерді меңгеру және оларды зерттеу жұмысы мен кәсіби қызметте қолдануға дайындығын қалыптастыру.

Модуль 3. АКТ және оқыту әдістемесі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Замануи АКТ көмегімен педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру, педагогикалық міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Білім беру және зерттеу процесінде заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды қолдану. Оқушылардың заманауи дағдыларын дамытуға ықпал ететін тиімді және инновациялық білім беру ортасын құру үшін қажетті жаңа технологиялар мен әдістемелерді игеру.

Модуль 4. Отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Отан тарихының өзекті мәселелеріне заманауи теориялық және әдіснамалық тәсілдерді талдау. Отан тарихының күрделі және қайшылықты аспектілерін зерттеу, тарихи оқиғаларды сыни талдау және оларды түсіндіру. Әлемдік-тарихи үдерістегі қазақ өркениетінің орнын анықтау. Отан тарихының негізгі мәселелерін қарастыру кезінде фактологиялық және аналитикалық материалдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.