Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01601 – Тарих білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміБастапқы лауазымда болуы мүмкін: • білім беру (педагогикалық) – жоғары және орта оқу орындарында; • өндірістік-басқару – мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелерде (біліктілікті арттыру институттарында, баспаларда, оқу орындарында (лаборант, кабинет меңгерушісі және т. б.), соның ішінде жоғары оқу орындарында әкімшілік лауазымдарды атқара алады; мұражайларда, мұрағаттар мен кітапханаларда қызмет атқара алады; • ғылыми-зерттеу - ғылыми-зерттеу академиялық институттарында және гуманитарлық бағыттағы зерттеу мекемелерінде КҒҚ лауазымында жұмыс істей алады.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласы• инновациялық психологиялық-педагогикалық әдістер мен құралдарды пайдалана отырып білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру; • ғылыми-зерттеу қызметі.
-
Кәсіби қызмет нысаны• техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (колледждер, техникумдар, училищелер). • жоғары оқу орындары; • ғылыми-зерттеу институттары; • білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар; • мұрағаттар мен мұражайлар.
-
Кәсіби қызмет түрлері• әлеуметтік – педагогикалық - оқушылардың толыққанды өмір сүруіне, тәрбиесіне және дамуына қолайлы жағдай жасау және гуманитарлық-педагогикалық қолдау көрсету; • білім беру – оқушыларды оқыту және дамыту, оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті жобалау және басқару, педагогикалық қызмет нәтижелерін болжау, түзету; • ғылыми-зерттеу - қолданбалы тарих, педагогика, психология және оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу; • ұйымдастырушылық-әдістемелік - инновациялық оқыту тәжірибесін зерттеу, жинақтау және тарату; • мәдени-ағартушылық - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, ақпараттандыру, мультимедиа-білім беру саласында оқушы жастармен мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру, ақпараттық қауіпсіздік және ақпараттық мәдениет саласында ағарту жұмыстарының бағдарламаларын, әдістемелерін және технологияларын әзірлеу; • өндірістік-технологиялық-ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалану негізінде технологиялық процесті басқару және ұйымдастыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Қазіргі пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау және қорыту қабілетін жүзеге асырады
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру және зерттеу процесінде заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды қолданады
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ұлттық және жергілікті тарихтың нақты-тарихи проблемаларын талдау кезінде тарихи зерттеулердің заманауи тәсілдері мен әдістерін меңгерген
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, әлеуметтік-лингвистикалық және басқарушылық міндеттерді шеше білу қабілетін көрсетеді. Мультимәдениетті командаларды басқарады, көшбасшылықтың негізгі тәсілдемелерін бағалайды, ынталандырудың замануи тәсілдемелерін қолданады, дағдарыс жағдайда коммуникацияларды іске асырады, бақылау мен сапаны кешенді басқарады. Басқару психологиясының негізгі аспектілерін, басқару өсуінің өзіндік перспективаларын ұғыну қажеттілігін көрсетеді