• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
7M01201 - Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді

Кіріспе
«СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы УНИВЕРСИТЕТ» КеАҚ Гуманитарлық-экономикалық факультетінің педагогика және психология кафедрасы мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесінде жоғары білікті мамандар дайындайды. Білім беру бағдарламасы 7M01201 Мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеу магистранттар арасында жоғары кәсіби деңгейде мектепке дейінгі білім беру жүйесінің мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін теориялық, әдістемелік, зерттеушілік білім мен практикалық дағдылардың кешенін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру бағдарламасын игеру барысында теориялық білімді тереңдету, педагогикалық процестің теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттілік деңгейінің жоғарылауы, мектепке дейінгі білім беру саласындағы білім беру технологиялары мен ғылыми-зерттеу қызметі және мектеп жасына дейінгі үлкен жастағы балаларды мектепке даярлауға вариативті дайындық қамтамасыз етіледі. Бағдарлама қазіргі заманғы мектепке дейінгі педагогиканың көптеген мәселелері мен тенденцияларын, оның ішінде мектепке дейінгі білім беру менеджменті мен сапасының мәселелерін зерттеуді көздейді. Білім беру бағдарламасы түлектерінің артықшылығы - қалыптасқан кәсіби құзыреттілікті кәсіптік қызметтің кең ауқымында (педагогикалық колледждер мен жоғары оқу орындары, ғылыми-зерттеу институттары, білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар) жүзеге асыру мүмкіндігі.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Мақсаты
Қалыптасқан кәсіби құзыреттіліктер негізінде мектепке дейінгі білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу, басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие мектепке дейінгі білім беру саласында жоғары білікті мамандар даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    7M01201 - Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    • университет профессоры; • колледж оқытушысы; • кіші ғылыми қызметкер (егер жоғары оқу орындары (факультеттер) кеңестерінің ұсыныстары болса, оқу кезеңінде жұмыс тәжірибесі жинақталған жоғары оқу орындарының түлектері (магистратура) кіші ғылыми қызметкер лауазымына тағайындалуы мүмкін.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    (деңгей бөлімдері) 7.1; 7.2;7.3; 7.4
  • Кәсіби қызмет саласы
    Педагогикалық; өндірістік-басқарушылық; ғылыми-зерттеу
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Педагогикалық колледждер және жоғары оқу орындары; ғылыми-зерттеу институттары; білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары; білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    білім беру (педагогикалық); әлеуметтік-педагогикалық; ғылыми-зерттеу; ұйымдастыру-басқару; мәдени-ағарту
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Социолингвистикалық ғылыми-педагогикалық қызметі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім беру және кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, социолингвистикалық және философиялық мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді.

Мектепке дейінгі білім беру жүйесін басқару

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерді ескере отырып, оқу-тәрбие, ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмысты басқару және ұйымдастыру міндеттерін жүзеге асыруға қабілетті.

Педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Ғылымның жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, құзыреттілік тәсіл негізінде тұтас педагогикалық процесс құрылымында кәсіби міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын дербес талдай және ұсына алады.