Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады.Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік6В01101 - Педагогика және психология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміпедагог-психолог (мектепке дейінгі, орта және арнайы білім беру ұйымдары), білім беру ұйымдарының оқытушысы, техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын (училищелер, колледждер).
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (6.4)
-
Кәсіби қызмет саласыБілім беру жүйесі
-
Кәсіби қызмет нысаны- барлық үлгідегі мектепке дейінгі ұйымдар (ясли-бақшалар, шағын орталықтар); - жалпы білім беретін мектептер, оның ішінде Назарбаев Зияткерлік мектептері, гимназиялар, лицейлер, шағын жинақты мектептер, спорт мектептері, балалар үйлері; - арнайы түзету ұйымдары; -техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары (училищелер, колледждер).
-
Кәсіби қызмет түрлеріҰйымдастыру-технологиялық - озық педагогикалық технологиялар негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру. Өндірістік-басқару - «субъект-субъект» өзара іс-әрекеті. Жобалау - жалпы білім беретін орта мектепте білім беруді модельдеу. Ғылыми-зерттеу - кез-келген түрдегі ғылыми-зерттеу ұйымдарында; - жоба, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, моделдеу және жүзеге асыру. Білім беру - педагогикажәне психологияны оқыту; - кадрларды даярлау және қайта даярлау; - инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік-мәдени, экономикалық, құқықтық және экологиялық аспектілер бойынша білім мен дағдыларды игереді, коммуникативті дағдыларды дамытады, қоғам дамуының заманауи тенденциялары жағдайында ақпараттық технологияларды қолданады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Демонстрировать сформированное мировоззрение психолога как основу готовности к профессиональной деятельности, сравнивать основные психологические теории, раскрывающие природу психической и личностной структур, понимать специфику закономерностей психического развития, динамику процессов психической деятельности, различать диапазон когнитивных процессов, а также всех возможных поведенческих проявлений личности.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- Бір жас кезеңінен екіншісіне өтудің психологиялық проблемаларының кең спектрін бағдарлау, клиентке психологиялық көмекке сұранысты тұжырымдауға көмектесу, жас ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық жұмысының ерекшелігі туралы қорытынды жасау негізгі психологиялық теорияларды Тарихи ретроспективада және перспективада салыстыру, психологиялық орта субъектілерінің бірлескен жанжалсыз іс-әрекетін және тұлғааралық өзара әрекеттесуін ұйымдастыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Түрлі қызмет бағыттарында психологиялық сүйемелдеуді қорытындылау, кәсіби қызмет мазмұнының ерекшеліктерімен операция жасау, ұжымдағы тұлғааралық қатынастардың диагностикасын ұйымдастыру, диагностика жүргізу және нәтижелерін сипаттау, психологиялық мінездеме жасау, педагог-психологтың құжаттамасын жүргізе білу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тұтас педагогикалық процесті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру, қазіргі заманғы жағдайларда инновациялық технологияларды қолдану, инклюзивті білім берудің қоғамдағы рөлін айқындау, инклюзивті білім берудегі оқу-тәрбие процесінің моделін сипаттау, КҚБ бар балалардың психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың әдістері мен тәсілдерін пайдалану бойынша ұсынымдарды тұжырымдау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Психологиялық қызмет жағдайында практикалық іс-әрекетті ұйымдастыру, практикалық іс-әрекеттің әртүрлі нысандарында практикалық дағдыларды көрсету, тұлғалық өсуге және жеке тұлғалар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды пайдалану, психологиялық мәдениет деңгейін арттыру мақсатында оқушылар арасында ағартушылық іс-әрекетті жүзеге асыра білу, тренингтік жұмыстың әртүрлі нысандарын қолдана білу.