Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілікББ бойынша 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог, бастауыш мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (ішкі деңгей 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )«Педагог» кәсіби стандарты
-
Кәсіби қызмет саласыБілім және ғылым саласында 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бағдарламасы бойынша бакалавр өз қызметін жүзеге асырады.
-
Кәсіби қызмет нысаны6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламасы бойынша бакалавр кәсіптік қызметінің объектілері білім беру мекемелері (жалпы білім беретін мектептердің бастауыш сатысы, педагогикалық колледждер, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім департаменттері) болып табылады.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру бағдарламасының 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін атқара алады: - диагностикалық-оқушы тұлғасын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін зерттеу; -ұйымдастырушылық-технологиялық (педагогикалық технологиялар негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру); - басқарушылық-педагогикалық ("субъект-субъект" өзара іс-қимылы, білім берудегі менеджмент); - жобалық (бастауыш мектепте білім беруді модельдеу); - ғылыми-зерттеу (білім беру мәселелерін шешуде шығармашылық ізденіс, педагогикалық тәжірибені зерттеу, рефлексия).
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тарихи, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени даму мәселелерінде өзекті білімді көрсетеді; қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі ретінде қолданады, тұлғаның гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімінің негіздерін кеңейтуге мүмкіндік беретін философиялық рефлексияға қажеттілікті қалыптастырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруды ескере отырып, осы саладағы ең озық білім элементтерін және оқушылардың сыни ойлауын дамытуды қоса алғанда, кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлерінде қазақ, орыс және шет тілдерін пайдалану дағдыларын меңгеру
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Педагогикалық интеграция теориясы саласында білімді меңгеру, педагогикалық міндеттерді шешуге пәндердің әртүрлі салаларында білімді біріктіру біліктері мен дағдыларын меңгеру, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, іскерліктер мен дағдыларды түсіну, Педагогтің кәсіби борышын білу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Педагогикалық процесті оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, бастауыш мектепте оқу және тәрбие процесін бағалайды, жоспарлайды, педагогикалық зерттеу құралдарын меңгерген, критериалды бағалау дағдыларын меңгерген;
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Этномәдени мұраны ескере отырып, тұтас педагогикалық процесс саласындағы білімді жетілдіру, практиканың әртүрлі түрлерін өту кезінде жетілдіру және бекіту, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Жаңартылған білім беру бағдарламаларын ескере отырып, оқытудың заманауи әдістерін, жеке әдістемелерді оқытуда білім беру технологияларын пайдалануда оқу-практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану