• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 28 орын 2023 жыл - 1 орын "Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ, жүзеге асыратын «6B013 - Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау» бағыты бойынша «6B01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасы аймақтық еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленді және құжаттар жүйесі болып табылады. оқу процесін ұйымдастыру. 6В01301 білім беру бағдарламасының бірегейлігі бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі мұғалімнің білім және ғылым саласындағы кәсіби қызметін қалыптастыруға бағытталған диагностикалық, ұйымдастырушылық және технологиялық, басқарушылық - педагогикалық, жобалық, зерттеу қызметін біріктіретін көпсалалыдан тұрады. Білім беру бағдарламасын ұйымдастыруда Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту процесін сауатты ұйымдастыруға мүмкіндік беретін тәжірибеге бағытталған оқыту технологияларына көп көңіл бөлінеді. Білім беру бағдарламасы тек теориялық білімдер жүйесін беруге ғана емес, ең алдымен осы білімдерді нақты мәселелерді шешу үшін қолдана білуге, яғни. кәсіби құзыреттіліктің базалық деңгейін қалыптастыру туралы. 6В01301 Білім беру бағдарламасының түлектері бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі білім беру жүйесінің кең саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік алады. Білім беру бағдарламасында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру ерекше рөл атқарады. Қалыптасқан құзыреттер оларға білім беруді басқару жүйесінде іс-әрекеттерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді: білім беру ұйымының әдіскерлері (жалпы білім беретін мектептер, колледждер), біліктілікті арттыру институттарының мамандары, білім бөлімдерінің мамандары, шағын жинақты мектеп мұғалімдері және т.б., сонымен қатар педагогикалық ерекше қажеттіліктері бар балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру саласындағы процесс. 6B01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» бағдарламасына кіретін пәндердің мазмұны жұмыс берушілермен келісілген және білім беру қызметтері нарығында сұранысқа ие.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4жыл.
Мақсаты
Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласында заманауи инновациялық педагогикалық тәсілдерді меңгерген жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    ББ бойынша 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог, бастауыш мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6 (ішкі деңгей 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )«Педагог» кәсіби стандарты
  • Кәсіби қызмет саласы
    Білім және ғылым саласында 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бағдарламасы бойынша бакалавр өз қызметін жүзеге асырады.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламасы бойынша бакалавр кәсіптік қызметінің объектілері білім беру мекемелері (жалпы білім беретін мектептердің бастауыш сатысы, педагогикалық колледждер, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім департаменттері) болып табылады.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Білім беру бағдарламасының 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін атқара алады: - диагностикалық-оқушы тұлғасын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін зерттеу; -ұйымдастырушылық-технологиялық (педагогикалық технологиялар негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру); - басқарушылық-педагогикалық ("субъект-субъект" өзара іс-қимылы, білім берудегі менеджмент); - жобалық (бастауыш мектепте білім беруді модельдеу); - ғылыми-зерттеу (білім беру мәселелерін шешуде шығармашылық ізденіс, педагогикалық тәжірибені зерттеу, рефлексия).
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 Модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.

3 Модуль. Тұтас педагогикалық үрдестің психологиялық-педагогикалық негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Тұтас педагогикалық процестің психологиялық-педагогикалық негіздері-бұл оқушылардың жеке ерекшеліктерін, олардың қажеттіліктерін, қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып, мұғалімдерге білім беру процесін құруға және жүргізуге мүмкіндік беретін психология мен педагогикадан алынған білім мен әдістердің жиынтығы. Біртұтас педагогикалық процесс оқушының жеке басын барлық аспектілерде дамытуға бағытталған: интеллектуалды, эмоционалды, әлеуметтік және физикалық.

4 Модуль. Педагогикалық іс әрекеттің мазмұндық аспектілері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Педагогикалық қызметтің мазмұндық аспектілері-бұл оқу-тәрбие процесін ұйымдастырумен және өткізумен, оқу бағдарламаларын, оқыту әдістерін әзірлеумен, оқу жоспарларын қалыптастырумен, оқушылардың білімін бақылау мен бағалаумен, сондай-ақ олардың қабілеттері мен дағдыларын дамытумен және қолдаумен байланысты педагог жұмысының құрамдас бөліктері. Бұл аспектілер оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына жетуге, оқушының жеке басын қалыптастыруға және оның қоғамға сәтті бейімделуіне бағытталған.

5 Модуль. Бастауыш білім беруді басқару негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бастауыш білім беруді басқару негіздері-Бұл бастауыш білім беру мекемелерінде (мектептерде, сыныптарда) білім беру процестерін, ресурстар мен персоналды тиімді басқаруға мүмкіндік беретін принциптер, әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесі. Бастауыш білім беруді басқару негіздері оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастыруды, оқыту сапасын бақылау мен бағалауды, кадрлар құрамын, қаржылық ресурстарды және мектептің материалдық-техникалық қамтамасыз етілуін басқаруды, сондай-ақ білім беру қызметін дамыту мен жетілдіруді қамтиды.