Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілікББ бойынша 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог, бастауыш мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (ішкі деңгей 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )«Педагог» кәсіби стандарты
-
Кәсіби қызмет саласыБілім және ғылым саласында 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бағдарламасы бойынша бакалавр өз қызметін жүзеге асырады.
-
Кәсіби қызмет нысаны6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламасы бойынша бакалавр кәсіптік қызметінің объектілері білім беру мекемелері (жалпы білім беретін мектептердің бастауыш сатысы, педагогикалық колледждер, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім департаменттері) болып табылады.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру бағдарламасының 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін атқара алады: - диагностикалық-оқушы тұлғасын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін зерттеу; -ұйымдастырушылық-технологиялық (педагогикалық технологиялар негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру); - басқарушылық-педагогикалық ("субъект-субъект" өзара іс-қимылы, білім берудегі менеджмент); - жобалық (бастауыш мектепте білім беруді модельдеу); - ғылыми-зерттеу (білім беру мәселелерін шешуде шығармашылық ізденіс, педагогикалық тәжірибені зерттеу, рефлексия).
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тұтас педагогикалық процестің психологиялық-педагогикалық негіздері-бұл оқушылардың жеке ерекшеліктерін, олардың қажеттіліктерін, қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып, мұғалімдерге білім беру процесін құруға және жүргізуге мүмкіндік беретін психология мен педагогикадан алынған білім мен әдістердің жиынтығы. Біртұтас педагогикалық процесс оқушының жеке басын барлық аспектілерде дамытуға бағытталған: интеллектуалды, эмоционалды, әлеуметтік және физикалық.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Педагогикалық қызметтің мазмұндық аспектілері-бұл оқу-тәрбие процесін ұйымдастырумен және өткізумен, оқу бағдарламаларын, оқыту әдістерін әзірлеумен, оқу жоспарларын қалыптастырумен, оқушылардың білімін бақылау мен бағалаумен, сондай-ақ олардың қабілеттері мен дағдыларын дамытумен және қолдаумен байланысты педагог жұмысының құрамдас бөліктері. Бұл аспектілер оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына жетуге, оқушының жеке басын қалыптастыруға және оның қоғамға сәтті бейімделуіне бағытталған.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бастауыш білім беруді басқару негіздері-Бұл бастауыш білім беру мекемелерінде (мектептерде, сыныптарда) білім беру процестерін, ресурстар мен персоналды тиімді басқаруға мүмкіндік беретін принциптер, әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесі. Бастауыш білім беруді басқару негіздері оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастыруды, оқыту сапасын бақылау мен бағалауды, кадрлар құрамын, қаржылық ресурстарды және мектептің материалдық-техникалық қамтамасыз етілуін басқаруды, сондай-ақ білім беру қызметін дамыту мен жетілдіруді қамтиды.