• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 28 орын 2023 жыл - 1 орын "Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ, жүзеге асыратын «6B013 - Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау» бағыты бойынша «6B01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасы аймақтық еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленді және құжаттар жүйесі болып табылады. оқу процесін ұйымдастыру. 6В01301 білім беру бағдарламасының бірегейлігі бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі мұғалімнің білім және ғылым саласындағы кәсіби қызметін қалыптастыруға бағытталған диагностикалық, ұйымдастырушылық және технологиялық, басқарушылық - педагогикалық, жобалық, зерттеу қызметін біріктіретін көпсалалыдан тұрады. Білім беру бағдарламасын ұйымдастыруда Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту процесін сауатты ұйымдастыруға мүмкіндік беретін тәжірибеге бағытталған оқыту технологияларына көп көңіл бөлінеді. Білім беру бағдарламасы тек теориялық білімдер жүйесін беруге ғана емес, ең алдымен осы білімдерді нақты мәселелерді шешу үшін қолдана білуге, яғни. кәсіби құзыреттіліктің базалық деңгейін қалыптастыру туралы. 6В01301 Білім беру бағдарламасының түлектері бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі білім беру жүйесінің кең саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік алады. Білім беру бағдарламасында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру ерекше рөл атқарады. Қалыптасқан құзыреттер оларға білім беруді басқару жүйесінде іс-әрекеттерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді: білім беру ұйымының әдіскерлері (жалпы білім беретін мектептер, колледждер), біліктілікті арттыру институттарының мамандары, білім бөлімдерінің мамандары, шағын жинақты мектеп мұғалімдері және т.б., сонымен қатар педагогикалық ерекше қажеттіліктері бар балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру саласындағы процесс. 6B01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» бағдарламасына кіретін пәндердің мазмұны жұмыс берушілермен келісілген және білім беру қызметтері нарығында сұранысқа ие. Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуды, сондай-ақ оның әлеуметтенуін және қоғамға кірігуін көздейді
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4жыл.
Мақсаты
Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласында заманауи инновациялық педагогикалық тәсілдерді меңгерген жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    ББ бойынша 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог, бастауыш мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6 (ішкі деңгей 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )«Педагог» кәсіби стандарты
  • Кәсіби қызмет саласы
    Білім және ғылым саласында 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бағдарламасы бойынша бакалавр өз қызметін жүзеге асырады.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламасы бойынша бакалавр кәсіптік қызметінің объектілері білім беру мекемелері (жалпы білім беретін мектептердің бастауыш сатысы, педагогикалық колледждер, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім департаменттері) болып табылады.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Білім беру бағдарламасының 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін атқара алады: - диагностикалық-оқушы тұлғасын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін зерттеу; -ұйымдастырушылық-технологиялық (педагогикалық технологиялар негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру); - басқарушылық-педагогикалық ("субъект-субъект" өзара іс-қимылы, білім берудегі менеджмент); - жобалық (бастауыш мектепте білім беруді модельдеу); - ғылыми-зерттеу (білім беру мәселелерін шешуде шығармашылық ізденіс, педагогикалық тәжірибені зерттеу, рефлексия).
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Әлеуметтік ғылымдар

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Тарихи, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени даму мәселелерінде өзекті білімді көрсетеді; қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі ретінде қолданады, тұлғаның гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімінің негіздерін кеңейтуге мүмкіндік беретін философиялық рефлексияға қажеттілікті қалыптастырады.

Тілдерді оқыту

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруды ескере отырып, осы саладағы ең озық білім элементтерін және оқушылардың сыни ойлауын дамытуды қоса алғанда, кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлерінде қазақ, орыс және шет тілдерін пайдалану дағдыларын меңгеру

Мамандандыру пәндері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Педагогикалық интеграция теориясы саласында білімді меңгеру, педагогикалық міндеттерді шешуге пәндердің әртүрлі салаларында білімді біріктіру біліктері мен дағдыларын меңгеру, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, іскерліктер мен дағдыларды түсіну, Педагогтің кәсіби борышын білу.

Жеке-әдістемелік пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Педагогикалық процесті оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, бастауыш мектепте оқу және тәрбие процесін бағалайды, жоспарлайды, педагогикалық зерттеу құралдарын меңгерген, критериалды бағалау дағдыларын меңгерген;

Профильді мамандандыру

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Этномәдени мұраны ескере отырып, тұтас педагогикалық процесс саласындағы білімді жетілдіру, практиканың әртүрлі түрлерін өту кезінде жетілдіру және бекіту, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану

Профессиональная педагогика

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Жаңартылған білім беру бағдарламаларын ескере отырып, оқытудың заманауи әдістерін, жеке әдістемелерді оқытуда білім беру технологияларын пайдалануда оқу-практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану