Педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындауға арналған оқу үдерісін аяқтаудың негізгі критерийі болып студенттің теориялық білім берудің кемінде 88 кредитін, оның ішінде кемінде 19 практикалық кредитті (зерттеу практикасы - 13 кредит, педагогикалық практика - 6 кредит), сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының 24 кредитін игеруі табылады. , 8 кредит көлеміндегі қорытынды аттестаттау, магистрлік диссертацияны тіркеу және қорғау. Барлығы 120 несие.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі• ЖОО оқытушысы; • колледж оқытушысы; • кіші ғылыми қызметкер (жоғары оқу орындарының (факультеттердің) кеңестерінің ұсыныстары болған жағдайда кіші ғылыми қызметкер лауазымына оқу кезеңінде жұмыс тәжірибесін алған жоғары оқу орындарының (магистратураның) түлектері ерекшелік ретінде тағайындалуы мүмкін).
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі(деңгей бөлімдері) 7.1; 7.2;7.3; 7.4
-
Кәсіби қызмет саласыПедагогикалық; өндірістік-басқарушылық; ғылыми-зерттеу
-
Кәсіби қызмет нысаныпедагогикалық колледждер және жоғары оқу орындары; ғылыми-зерттеу институттары; білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары; білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар.
-
Кәсіби қызмет түрлерібілім беру (педагогикалық); әлеуметтік-педагогикалық; - ғылыми-зерттеу; ұйымдастыру-басқару; мәдени-ағарту.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік лингвистикалық құзыреттіліктерді және негізгі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық және коммуникативті білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бастауыш білім беруді басқару – бұл 6 жастан 10 жасқа дейінгі балалардың сапалы оқытуы мен тәрбиесін қамтамасыз ету үшін қызметті ұйымдастыру және үйлестіру процесі. Бұл процесс оқыту бағдарламаларын құрастыру, білім беру ісін ұйымдастыру, оқыту нәтижелерін бақылау мен бағалау, сондай-ақ оқу орындарының қызметкерлерін басқаруды қамтиды. Бастауыш білім беруді басқарудың басты мақсаты – әр баланың оңтайлы дамуын қамтамасыз ету, оның білім беру ортасына сәтті бейімделуін жеңілдету және әрі қарай білім алу мен өмірге қажетті дағдыларды қалыптастыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тәжірибеге бағдарланған педагогикалық үрдіс – бұл студенттердің теориялық білімдерін практикалық тәжірибемен ұштастыратын, олардың кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған оқыту әдісі. Бұл тәсіл студенттерге нақты жағдайда білімін қолдануға мүмкіндік беріп, критикалық ойлау, проблемаларды шешу және ынтымақтастық қабілеттерін арттырады.